Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som stoppar u......
Lustigt, tänkte samma sak igår på Heathrow. Sa till sambon"det är inte kul att lägga ifrån sig klockan här".
Man kan dock ge den till personen i handen som övervakar kroppsröntgen..skall alltid göra det i forts.
Lösningen är att aldrig ta av sig klockan. Personalen ser den alltid och säger sällan något. Ber de mig mot förmodan att ta av den så säger jag nej. Duger i princip alltid. Väldigt, väldigt sällan det ens kommenteras. Typ som att plocka upp vätska ur handbagaget. Bara säga nej. De ser det självklart i röntgen men de ber dig aldrig slita upp den i efterhand om det inte är stora mängder och packat i plastpåsen.
NoppÄr lite nyfiken, har du testat den metoden på en amerikansk flygplats? Min känsla är att om man svarar med ett "nej" när de ber en plocka upp något ur väskan åker man på en expressbiljett till förhörsrummet.
Blev precis ombedd att ta av mig klockan i säkerhetskontrollen. Jag var snabb med att replikera "bäst att jag lägger den i ryggan, man vill ju inte bli av med sin fina klocka likt stackaren förra veckan."
Tanten flippade och blev sjukt sur "såg DU att de tog klockan eller. Såg du ens någon klocka? GJORDE DU DET???! Nä. Dåså."
Vågade inte tjafsa (hade ju inte passerat bågen ännu) men frågade om hon fick betalt för att vara så jävla trevlig eller om hon bjussade på det innan jag gick.
Han har gjort sig skyldig till stöld, oavsett vad som sedan hände med klockan.
Landvetter. Så det var väl därför det var lite känsligt.på vilken flygplats var detta?