• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stanley Cup 2015

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nu är det bara tre minuter kvar och Duks är två mål upp så du kan nog få rätt. Tycker Duks förtjänar den här matchen, har vart jämt men tycker de har vart något bättre.
 
  • Like
Reactions: par

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Men nu blir det en vecka som jag faktiskt måste gå upp någorlunda tidigt på morgonen så inge mera NHL de närmaste dagarna. Repriser räknas inte, ska jag se de så ska det vara live.
 
  • Like
Reactions: par

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Såg Ducks vs Chi igår kväll.. Känner på mig att Ducks tar hem serien rätt enkelt, så överlägset fysiskt och spelmässigt.. Därefter är varken Rangers eller Tampa en tillräcklig bra motståndare för Ducks heller. Grattis Ducks till pokalen!!

//Magnus
 
Såg Ducks vs Chi igår kväll.. Känner på mig att Ducks tar hem serien rätt enkelt, så överlägset fysiskt och spelmässigt.. Därefter är varken Rangers eller Tampa en tillräcklig bra motståndare för Ducks heller. Grattis Ducks till pokalen!!

//Magnus

Inte alltid man får rätt...jag trodde oxå på Ankorna....
 
Topp