• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stans bästa pizza?

Josef B

Bestraffaren
Buffelmozzarellapizzan på 800 gradi. Grym som fan, så enkel men ack så bra! Tog take away så den hunnit kallna lite, så då undrar man hur bra den då kunde varit om man åt den på plats?!
20180908_211807.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kanske en fungerande taktik på ett fik där man vill bli av med te-drickande, Kafka-läsande tonåringar som sitter i timmar och kör tre koppar vatten på en tepåse, men på lunch i city där de flesta ändå har bråttom tror jag att man missar målet.
Eller så har de två timmar att maxa försäljningen på
 

Josef B

Bestraffaren
Giro har tappat det helt. Kvalitén har blivit sämre sedan två år tillbaka och sedan har kockarna fått storhetsvansinne och drygar sig att de inte vill göra pizzan som jag vill ha det. Tack och godnatt från min sida.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Har testat alla, 800, 450 gradi, Meno Male, Giros etc etc. Meno Male är ohotad etta. N'duja är ren magi.
 

Hawk100

Rolex
Blev rätt besviken när vi var på Giro här om veckan, tyvärr.
Jag hade förväntat mig en betydligt större smakupplevelse där.......
 

daniel_se

Omega
Fyfan vilken tråd, skrollat igenom hela och sitter och saliverar som en galning. Till ämnet, Meno male är ohotad etta i min mening, men 450 gradi har jag kvar att testa.
 

Josef B

Bestraffaren
Det var ett tag sedan jag var på Meno Male Hantverkargatan. De hade en dipp då pizzan blev väldigt blöt, men nu har de fått in bra kockar och den hittat hem igen! Vore fint om de kunde ha en sjyst balsamico så man kan doppa brödet i.
Nduja med fiarelli.
20191009_111406.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Blev inte jätteimponerad av 450 gradi på Lidingö. Ganska dyr, men citron på salciccan gav pizzan en ny nivå av smakupplevelse.
Nutellapizzan var lite smårolig dock.
20190829_180148.jpg
20190829_183744.jpg
 
Topp