feffe79
Basic
Jag får damma av systemkameran vid tillfälle.Spännande samling, gärna lite närmare bilder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får damma av systemkameran vid tillfälle.Spännande samling, gärna lite närmare bilder![]()
SicuraJeebuz.. vad är det för något i sista lådan, på översta raden, andra från höger? Den såg mysig ut..
Fin!
Och läder, nato, gummi och sånt är heller inget för digFör en gångs skull alla klockor på samma ställe. Har onekligen rätt dålig fantasi när det gäller tillverkare...
![]()
Har en hel låda full, men de åker oftast av efter ett par veckor.Och läder, nato, gummi och sånt är heller inget för dig![]()
Jag måste jobba vidare. Är uppe på elva av samma märke som du, dock inte alla på länk.För en gångs skull alla klockor på samma ställe. Har onekligen rätt dålig fantasi när det gäller tillverkare...
![]()
Har du en bild på baksidorna?För en gångs skull alla klockor på samma ställe. Har onekligen rätt dålig fantasi när det gäller tillverkare...
![]()
Jäkla gnäll. Där är ju ett jubilee för att vara lite crazy. Vad mer vill man ha?Och läder, nato, gummi och sånt är heller inget för dig![]()
Slutade med läder och gummi för länge sedan. Jag är 67 bast . HahaOch läder, nato, gummi och sånt är heller inget för dig![]()
Jäklar vilken guldfestival! Mäktigt!
TackGillar du 18k Longines Conquest?
Hatten av, mkt bra!
Vacker bild dessutom! Snyggt!
Varför fattade du det beslutet?Såhär såg den ut för någon månad sedan, innan jag tog beslutet att dra ner radikalt på intresset. Idag endast två kvar, varav en inlåst...
![]()
Det ger mig inte alls samma glädje längre! Två veckor med en ny klocka, sen har jag tröttnat och vill ha nytt. Och så håller det på... Bättre att ta en paus då, tänker jag.Varför fattade du det beslutet?
Låter klokt!Det ger mig inte alls samma glädje längre! Två veckor med en ny klocka, sen har jag tröttnat och vill ha nytt. Och så håller det på... Bättre att ta en paus då, tänker jag.
Trevlig samling! Är det @vonbahr / @Scaramanga 's gamla Doxa?Länge sen någon var här, så då får jag väl fylla på. Lite spretigt, rätt roligt.
![]()
Japp, stämmer det.Trevlig samling! Är det @vonbahr / @Scaramanga 's gamla Doxa?
Den är trevligJapp, stämmer det.
Nej, men besök av lite emaljfärg.Den är trevlig
Har den fått ny bezel?