• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

State of the Collection - Visa din vintagesamling!

Kompressorfemman (40mm+).

E3CB74D6-440C-4E12-8510-3995C5D230BF.jpeg

Det ger mig inte alls samma glädje längre! Två veckor med en ny klocka, sen har jag tröttnat och vill ha nytt. Och så håller det på... Bättre att ta en paus då, tänker jag.
Låter klokt!
Jag borde också pausa, men än så länge går det ändå åt ett rimligt håll. Testar nytt och varje gång läggs ytterligare en till keeperhögen. Och de som är där ger mig faktiskt inte mindre glädje över tid. Dock känner jag samma för resten. De är kul i några veckor. Men då åker de ut och in kommer några nya varav en stannar.

Förstår dock mkt hur du känner. Har känt så många gånger också. Men som sagt. Numera är det ändå ett antal klockor jag faktiskt inte kan se mig själv sälja även att jag haft dem ett bra tag.

Du kke ska testa ngt helt annat när pausen är över? Du har mkt DJ/DD där ser jag.

Härlig tråd. Missat denna helt. Har tyvärr heller ingenting att bidra med själv då jag endast äger en enda vintagepjäs i nuläget.

@Aurum Får man vara så pass fräck att man pingar dig och tigger bild? Skulle vara riktigt kul att se Bubblebacks, 50-tals Omegor, pre-Reversos och allt vad du nu har...

Tillbaka
Topp