Han var väl en av pionjärerna som byggde upp fyran om jag minns rätt.det är en sak som han definitivt inte behöver bry sig om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han var väl en av pionjärerna som byggde upp fyran om jag minns rätt.det är en sak som han definitivt inte behöver bry sig om.
Det stämmer, han ÄR tv 4.Han var väl en av pionjärerna som byggde upp fyran om jag minns rätt.
Men varför nöjer han sig med att vara sidekick i morgon-tv!? Sitta o nicka förnumstigt åt trivialiteter som Carola?Det stämmer, han ÄR tv 4.
Vadå nöjer sig med? Det är väl ett skitsoft jobb och han får fortfarande synas i TV.Men varför nöjer han sig med att vara sidekick i morgon-tv!? Sitta o nicka förnumstigt åt trivialiteter som Carola?
Han är ingen sidekick, han är tv4Men varför nöjer han sig med att vara sidekick i morgon-tv!? Sitta o nicka förnumstigt åt trivialiteter som Carola?
Det är väl klockorna som tillför något. Hans smak där är enligt mitt förmenande oantastlig. Men om han har ett sånt inflytande borde han väl göra intressanta program istället för det han gör nu. Jag kommer ihåg när han var rockrecensent. Det var nåt helt annat. Morgon-tv. Njaa….Han är ingen sidekick, han är tv4
Utan steffo så skulle kanalen bli bra mycket fattigare
Nu kanske han trivs med tillvaron, det är inte alla som vill vara företagsledare eller höjdare av annat slag.Det är väl klockorna som tillför något. Hans smak där är enligt mitt förmenande oantastlig. Men om han har ett sånt inflytande borde han väl göra intressanta program istället för det han gör nu. Jag kommer ihåg när han var rockrecensent. Det var nåt helt annat. Morgon-tv. Njaa….
För att han inte tycker som dig. Folk är olika.Men varför nöjer han sig med att vara sidekick i morgon-tv!? Sitta o nicka förnumstigt åt trivialiteter som Carola?
Vi får hoppas det. Han förtjänar bättre.Nu kanske han trivs med tillvaron, det är inte alla som vill vara företagsledare eller höjdare av annat slag.
Måste kolla!Idag kändes det som att det satt en Patek på armen eller?
Det räcker inte med en pannkaka alltså? Eller är det samma klocka? Tavlan ser så ljus ut på sista bildenPannkakor igår. Panna idag.
Tjing tjing
Skrämdumpar med några sekunders mellanrum så om han hann byta klocka så måste han leva i The MatrixDet räcker inte med en pannkaka alltså? Eller är det samma klocka? Tavlan ser så ljus ut på sista bilden
Satt precis och tänkte på samma. Transocean?Breitling?
JLC memovoxNågot i guld…
Bra blick eller visste du?JLC memovox
Har frågat tidigare då han burit den så nu kände jag igen den.Bra blick eller visste du?