Northug
Basic
Bra garderob! Någon som vet/kan gissa vad för skjorta?Denna kan jag inte dra mig till minnes att jag sett förut eller är det Milgauss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra garderob! Någon som vet/kan gissa vad för skjorta?Denna kan jag inte dra mig till minnes att jag sett förut eller är det Milgauss?
Måste ju matcha klädsel så en Daytona är given
Vilken dinka han levererar idag!
Någon som vet referens på denna?
Alltid klass på SteffoNågot guld så här på dagen innan helg, som det ska vara!
Tjing tjing
Han bar väl en Daytona i guld tidigare enligt tråden, kan vara denNågot guld så här på dagen innan helg, som det ska vara!
Tjing tjing
Tror det är hans Nautilus…Han bar väl en Daytona i guld tidigare enligt tråden, kan vara den
OT… om än inte lika djupt och stort som för klockor så är pennor absolut ett annat kaninhål att grotta ner sig i… don’t go thereHade ingen aning om att det finns pennor som är så exklusiva. Måste nog kolla vidare på det..
Hade vart intressant att se alla klockor samlade i en bildHaha! Satan vilken fin samling han har, imponerande!
Den är trevlig! Någon som har koll på ref?Fredagssub (igen)
Solida ändlänkar och inget datum, så det är sannolikt en 124060 eller den förra 114060.Den är trevlig! Någon som har koll på ref?
Tack!Solida ändlänkar och inget datum, så det är sannolikt en 124060 eller den förra 114060.
Bland annat var han väl med och startade igång tv4 imperiet, men han har ju haft många andra olika roller också som teoretiskt skulle ge gott klirr i kassan så att sägaJag kollar aldrig på Steffo och har dålig koll på honom, men jag scrollade lite snabbt i tråden nu. Jäklar vilka trevliga modeller han har! Bär upp det snyggt på alla vis också.
Det dyker upp två frågor för mig.
Har någon gjort en liten sammanställning på hans samling? Vore bara kul att se sammansättningen. Man anar ju helt klart god smak här.
Han ger ju uttryck för att inte vara någon löneslav. Vad lever karln på? Vad gör han eller har gjort innan som gett honom frihet så att säga?
Breitling TransoceanSmartwatch?