Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle säga att det är samma transocean som förra veckan, dvsBreitling eller Speedy?
Guldfredag var i alla fall länge sedan
inflationen har slagit hårt mot de flestaBREAKING NEWS
Ingen klocka på handleden idag
Säkert? Bezel ser ju helt annorlunda ut mot en speedyTror det är en per-moon, och inte en Bratte.
Hmm nä det där är nog ingen speedy nej. Känns olikt honom med en modern Breitling…?Säkert? Bezel ser ju helt annorlunda ut mot en speedy
Ja, det är en helt annan femmaHmm nä det där är nog ingen speedy nej. Känns olikt honom med en modern Breitling…?
Golfar man med finkalibrerade klockor? Är det riskfritt? Nyfiken.
Patek ON TOUR!
Vad gör man inte för att få synas på bild? Den hamnade nog i fickan sen.Golfar man med finkalibrerade klockor? Är det riskfritt? Nyfiken.
Var tvungen att stilla nyfikenheten så frågade Steffo, det var en transoceanHmm nä det där är nog ingen speedy nej. Känns olikt honom med en modern Breitling…?
#journalistikpåhögnivå
Har vi kommit till avdelningen för oviktigt vetande?
Mm, låter t o m billigt för ringen. Ingen kommentar om guld Patek Nautilus...
Det var det jag noterade och påpekade lite för subtilt så att alla inte skulle förståMm, låter t o m billigt för ringen. Ingen kommentar om guld Patek Nautilus...
Confirmed, helguldspatek flyger under radarn. Alla ängsliga tankar kring "är jag karl nog för att bära helguld?" kan nu kastas åt sidanMm, låter t o m billigt för ringen. Ingen kommentar om guld Patek Nautilus...
Han har fantastiska klockor som jag avundas honom men tänk att behöva sitta som sidekick i morgon-tv och nicka åt djupsinnigheter om Carola o andra viktiga ämnen. Han förtjänar bättre.Gårdagens guldare: Calatrava? (gissar hejvilt för jag har inte en aning!)
Han älskar det ju.Han har fantastiska klockor som jag avundas honom men tänk att behöva sitta som sidekick i morgon-tv och nicka åt djupsinnigheter om Carola o andra viktiga ämnen. Han förtjänar bättre.
Klockorna: Ja! Sidekickskapet: omöjligt.Han älskar det ju.
Hade han inte trivts på kneget så hade han nog slutat för länge senKlockorna: Ja! Sidekickskapet: omöjligt.
Inte, då. Han gör som så många andra. Biter ihop och tänker på den 25e.Hade han inte trivts på kneget så hade han nog slutat för länge sen
det är en sak som han definitivt inte behöver bry sig om.Inte, då. Han gör som så många andra. Biter ihop och tänker på den 25e.
Rik fru?det är en sak som han definitivt inte behöver bry sig om.
SnicksnackKlockorna: Ja! Sidekickskapet: omöjligt.