Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut men alldeles för lite sås alltså.Midan som vanligt
#alltidextrasåsSer bra ut men alldeles för lite sås alltså.
Var?
Fel fel fel!Stäng tråden. Det finns ingen bra kebab i Stockholm. Röd sås är satans påfund. Vit sås ska inte vara vitlökssås á la tsalziki.
Ok, säg ett ställe som har mjukt och saftigt bröd, vit sås baserad på fil utan vitlök samt tunt skuren kött med kryddig smak a la svartpeppar. Helst Järvsökebab.Fel fel fel!
Precis!Jag har ätit kebab på ca 5-6 ställen i Stockholm genom åren. Alla har de något gemensamt, de har ingen riktig kebabsås!
Den ena varianten är något jag misstänker vara en själlös blandning av tomatpuré, salt och vatten. Helt smaklös.
Den andra är en allt annat än smakrik blandning av yoghurt, vatten, vitlök och salt.
Varför har kebab-bagarna i Stockholm så svårt för att tillaga en ordentlig kebabsås?
Stockholmare - ta inte illa upp, jag gillar er och eran fina stad!
Wow det där måste jag testa. Såg bra ut.Ingen bra kebab i Stockholm. Men Liiiiidingööö levererar. Grill In. Riktigt bra. Sen gammalt.
Ser riktigt torrt utBesöker alltid Palmyra när jag ör i Stockholm
Nu matkoma
Haha nej då! Köttet är riktigt saftigt, vitlökssåsen kör jag på sidanWow det där måste jag testa. Såg bra ut.
Ser riktigt torrt ut
Har du testat: https://www.facebook.com/coknajsbar/ ?Blir jävligt sugen på en bra kebab! Linköping levererar lika bra som italienska försvarsmakten.
Saknar "Svensk" kebab något så in i helvete.
Holländarna är fan riktigt sunkiga på att fixa en bra kebab. De kör på Shwarma (Showarma/Shawarma, massor at olika stavningssätt tydligen.) istället, och den håller då fan mig inte måttet!
GE.
MIG.
MIN.
KEBAB.
Ju närmare Belgien du kommer desto bättre, åk över gränsen så har du grymt god kebab
Nu kapar vi stockholsmtråden och tjötar Linköpingskebab! Har helt missat detta ställe men ser bra ut på pappret. Tack för tipset!Har du testat: https://www.facebook.com/coknajsbar/ ?
Gör det och återkom
Dags att liva upp den här tråden ännu en gång nu när det blev en del kebab i veckan!
Översta ser trevlig ut!