• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stor samling av vintageklockor 60-70tal, vill ni se?

Erik1

Patek
2-Faktor
Haha ja men det är inte helt sant för jag har lagt undan ett gäng som jag behåller själv, och jag klicka tillomed hem en 90-tals Seiko "pepsi" från tratten häromdagen som får agera sommar-o-bad-klocka :) Det som saknades var ju en ny klocka!


image.jpg
Någon kanske har sagt det men Aquastar Regattan är väldigt fin och kommer antagligen öka i värde :) tror att det var den första regattan? Heuer bl.a. Gjorde liknande senare

Väldigt fin samling! Synd att det inte kunde behållas men så är det ibland. Bra att du plockade ut dina favoriter iallafall
 
Jo tyvärr är de flesta armbandsur sålda på Kaplans. Förutom ett 15-tal som jag och min bror sparade. Däremot är det en hel drös fickur som pytsas ut på Kaplans då o då :) Kommer ut en Jaeger LeCoultre flygar-ur på klockvaliten för den som är intresserad, alltså ett cockpit-ur ;)
En bild på flightmastern efter request. Dock så ligger den ute på K&S som bytes :bag:
image.jpeg
 
Topp