• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stor samling av vintageklockor 60-70tal, vill ni se?

Vi kör 10 till !

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Väldigt trevlig Citizen-kronograf samt F300Hz Omegor!
Måste också säga att din Zenith El primero samt Longines sport chief ovan är väldigt balla :)

Har det gått bra med försäljningen under hösten/vintern?
Jodå jag har krängt iväg ett 30-tal armbandsur på Tradera! Det har mest blivit lite billigare varianter upp till 1500-2000 ca, den dyraste var en piepan men den slant nog iväg lite för billigt :/ sen har Bukowskis sålt ca 15 fickur åt oss, även där med blandat resultat :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jodå jag har krängt iväg ett 30-tal armbandsur på Tradera! Det har mest blivit lite billigare varianter upp till 1500-2000 ca, den dyraste var en piepan men den slant nog iväg lite för billigt :/ sen har Bukowskis sålt ca 15 fickur åt oss, även där med blandat resultat :)

Du får sätta ut de andra Pie-panklockorna för ett högre utgångspris. Kul att höra att det går bra och att ni fått en hel del sålt. Hoppas det går bra med den lilla :)
 

gf80

Breitling
Är Seiko Poguen med gul urtavla såld ? Ifall inte, så skulle jag vara intresserad av att veta om den kommer ut till försäljning ?
 
Topp