Du bör kunna hamna lägre om du har en relativ låg belåningLF erbjuder mig 1,18% rabatt vilket landar på 2,66%.
Håller på att ta in offerter nu.
Bra att ha denna tråden för att kunna få lite riktmärken vad man bör sikta på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du bör kunna hamna lägre om du har en relativ låg belåningLF erbjuder mig 1,18% rabatt vilket landar på 2,66%.
Håller på att ta in offerter nu.
Bra att ha denna tråden för att kunna få lite riktmärken vad man bör sikta på
Ligger på 85% så det talar inte till min fördel, men tycker ändå jag borde kunna få bättre ifrån nån annan.Du bör kunna hamna lägre om du har en relativ låg belåning
Till viss del. Jag har för lite lån för att vara en intressant kund.Du bör kunna hamna lägre om du har en relativ låg belåning
Det är hög belåning så jag tror de flesta exempel i den här tråden inte är jämförbara. Men det skadar verkligen inte att fråga runt ändå hos bankerna.Ligger på 85% så det talar inte till min fördel, men tycker ändå jag borde kunna få bättre ifrån nån annan.
Till viss del. Jag har för lite lån för att vara en intressant kund.
Vi har bundit 1 år till 2,49 med samma belåningsgrad. Och då har de räknat med en hypotetisk inkomst för min fru då hon läser en master, dock tjänstledig (endast CSN som hos vår tidigare bank räknades som 0 kr in)Ligger på 85% så det talar inte till min fördel, men tycker ändå jag borde kunna få bättre ifrån nån annan.
Vi har 1,35% räntetabatt hos LF. Ca 80% belåning. För referens.Ligger på 85% så det talar inte till min fördel, men tycker ändå jag borde kunna få bättre ifrån nån annan.
vad har ni för ränta på fasträntekonto? Har på seb 1,6 och 2,2 på sparbank. Tycker själv att det är väldigt dåligt