Nä men skärpning nu, den blå Bullheaden är ju sommaren 16nej... Inte ens lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men skärpning nu, den blå Bullheaden är ju sommaren 16nej... Inte ens lite
Nä men skärpning nu, den blå Bullheaden är ju sommaren 16![]()
BULL!Omega vinner ingenting.
DD hajpen var riktigt kul! Även om jag kom in sent i matchen på den.
Jag håller med dig och spontanköpte en dessutom förra sommaren. Ångrar mig idag då jag inte alls använder den så mycket.
Stor, kall och klumpig är den. Postade den idag i fredagstråden.
Vissa har fler än alla andra, antingen Midas eller Fat Lady.ROLEX KING MIDAS har blivit lite hype skulle jag säga, för vi börjar ju bli fler och fler här på forumet med en sådan!!!
![]()
Har ignorerat så mycket folk här på forumet så det hade faktiskt inte dykt upp!Den var så uppenbar att den inte nämndes tidigare.
Vissa har fler än alla andra, antingen Midas eller Fat Lady.![]()
Tre feta damer borde väga tyngre.Så är det broder, är nog bara Goldmember som har triss i KING MIDAS här på forumet, får väl vara glad att man har triss i feta dameri alla fall.
Och en King Midas i en winder över natten. Bezeln är av på alla tre damer på nolltid.Tre feta damer borde väga tyngre.![]()
Winder på en manuell klocka?Och en King Midas i en winder över natten. Bezeln är av på alla tre damer på nolltid.
Aha, jag visste inte att 16760 var manuell. My bad...Winder på en manuell klocka?![]()
"Och en King Midas i en winder över natten."Aha, jag visste inte att 16760 var manuell. My bad...
Nja, ironi gånger två skulle jag säga."Och en King Midas i en winder över natten."
Dubbelfel.![]()
Ser att du hitta passade smileys nu.Nja, ironi gånger två skulle jag säga.![]()