Det är riktigt varmt.. 36 grader. Tycker synd om förarna.Ser väääldigt varmt ut![]()
HD bagger var rätt nice
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är riktigt varmt.. 36 grader. Tycker synd om förarna.Ser väääldigt varmt ut![]()
Underbart! Varmt och skönt?
Du får börja köra med Flight radar som dom gör i USAFu*k skulle precis ut och ladda.. avvaktar
![]()
Tråkigt! Är den inte röd så är det väl bara att köra…Säkert en lambdasond som är smutsig.Stämmer… och motorlampan tändes när vi kom fram till campingenspännande att komma hem sen
Det var gul så förhoppningsvis ska man kunna ta sig hem. Ska sträckköra Assen-Malmö (alltid skönare om man behöver hjälp på hemmaplan) och sedan Malmö-Gbg. Har starthjälp ifall den inte vill starta. Verkar vara ngt med strömregulatorn.Tråkigt! Är den inte röd så är det väl bara att köra…Säkert en lambdasond som är smutsig.
Säljare brukar vilja uppsälja av automatik men här tror jag helt enkelt de har rätt.Fan, nu har man öppnat en dörr som inte kommer gå att stänga. Var förbi Yamaha Center i Danderyd och pillade på en MT-125, blev förvånad av att den ändå kändes så rejäl. Dock var killarna där tydliga med att en 125 för en 188 cm 41-årig man kommer kännas kul i ca 5 minuter och att det är lika bra att styra på åtminstone A2 direkt. Att jag ska ta A-kort känns nu uppenbart, men det får väl bli en A/A2-hoj ser det ut som. Med det sagt kan jag ju köpa en A1 för att leka med på landet.
En MT-07 kändes ju himla mysig. Tyvärr hade de ingen XSR700 inne men den gillar jag annars skarpt. Eller svartpilen.
Tur att man inte är en av dem då..Brannfakkel: De aller, aller fleste MC-førerere som kjører rundt med kamera, jakter på trøbbel og risky situasjoner for å få clicks & likes. Ta kameraet av MC'n og nyt turen som vanlige MC-førere.
Är det ingen annan som får XKjell vibes från framkåpan?HD bagger var rätt nice
![]()
Är det ingen annan som får XKjell vibes från framkåpan?![]()
Jag hade XSR700 som lånehoj när min 401 var på service. Satan vad tråkig den var. Ryckig i gasen, dålig fjädring. Då har jag mycket hellre en 401.Fan, nu har man öppnat en dörr som inte kommer gå att stänga. Var förbi Yamaha Center i Danderyd och pillade på en MT-125, blev förvånad av att den ändå kändes så rejäl. Dock var killarna där tydliga med att en 125 för en 188 cm 41-årig man kommer kännas kul i ca 5 minuter och att det är lika bra att styra på åtminstone A2 direkt. Att jag ska ta A-kort känns nu uppenbart, men det får väl bli en A/A2-hoj ser det ut som. Med det sagt kan jag ju köpa en A1 för att leka med på landet.
En MT-07 kändes ju himla mysig. Tyvärr hade de ingen XSR700 inne men den gillar jag annars skarpt. Eller svartpilen.