Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gjorde ett stop på Royal E - strax utanför Vasco Da Gama i februari och ett i Panjim - Goa IndiaHärlig runda häromdagen, depåstopp på frankys. Bra spridning av färger!
![]()
Skramlande vibrerande Italienska v-twinnar känns aldrig premium. Det brukar kallas "karaktär".![]()
Servicehoj, ~900cc. Kort men väldigt stabil i lågfart. Rätt kul hoj men känns mindre premium än min egen kvalitetsmässigt, lite förvånad.
Nya monstren varken skramlar eller vibrerar särskilt mycket (tyvärr tycker jag som gillar karaktär). Men sjukt bra hojar.Skramlande vibrerande Italienska v-twinnar känns aldrig premium. Det brukar kallas "karaktär".![]()
Instämmer, lite mer vibrationer än min men knappt märkbart. Fick lite mopppefeeling motormässigt när jag bytte tillbaka till min egen.Nya monstren varken skramlar eller vibrerar särskilt mycket (tyvärr tycker jag som gillar karaktär). Men sjukt bra hojar.
![]()
Nyservad och nya däck. Blev en helt annan lutningsbenägen hoj, lite ovant.
Ser ut som michelin road 6.Vad blev det för sulor?
Vad blev det för sulor?
Yes, road 6. Läste en jävla massa recensioner på olika däck, i princip uteslutande positiva kommentarer om detta däck. Är väl därför de är så vanliga på nya hojar. Vitpilen 801 har dessa så jag tänkte att det kändes lämpligt.Ser ut som michelin road 6.
Ja de har tydligen väldigt bra prestanda i paritet till den ekonomiska biten!Yes, road 6. Läste en jävla massa recensioner på olika däck, i princip uteslutande positiva kommentarer om detta däck. Är väl därför de är så vanliga på nya hojar. Vitpilen 801 har dessa så jag tänkte att det kändes lämpligt.
Har dessutom haft Michelin Road Street & Sports på alla mina tidigare hojar och varit väldigt nöjd med dem. Bra i regn, funkar i kurvor och håller länge.
Jag är supernöjd. Grym motor, växellåda och fjädring. Underbar rymlig körställning som funkar både i stan och när man vill pressa kurvor. Ska jag hitta något att klaga på så är det att bromsarna är helt OK men inte asbra, sällan eller aldrig ett problem dock.Hur trivs du med 801:an?