Absolut INTE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut INTE!
Ah!Hämtar hem den här ikväll om allt går som det ska...
Hym 1100S från 2007. Gått 1500 mil, rätt mycket utrustning. Blir min 9:e DucatiAh!
En Hypermotard! Najs. Årsmodell?
Cool.Hym 1100S från 2007. Gått 1500 mil, rätt mycket utrustning. Blir min 9:e DucatiLite insnöad kan man säga.
Stort grattis! Det är en underbar känsla!Jä**ar va gött, då fick man kortet.![]()
Tackar, ja riktigt sköntStort grattis! Det är en underbar känsla!
Körde precis en sväng på ett par mil och kan nog konstatera att den låter helt ok även med originalblås.Lite sugen på en slipon och att rensa upp bakdelen på Hyperstradan.
Ju mer jag googlar och Youtubar desto mer förvirrad blir jag dock. Jag vill ha nåt som ger lite fräckare ljud än original, men samtidigt inte brölar helt galet. Nån som har nåt bra tips?
Samma sak med bakdelen - jag vill montera en mer slimmad Tail tidy, men vet fan inte vad jag ska köpa. Ska man bara slå till på första bästa?
Jä**ar va gött, då fick man kortet.![]()
Nice! Vilken väg är det?
När man behöver åka på hembesök långt ute på landet i jobbet är det lika bra att kombinera nytta med nöje. Nästan 12 mil totalt, på den sörmländska landsbygden i strålande sol och typ 30-gradig värme. Jag klagar inte.![]()
TackarGrattis!
Hehe, tyvärr inget alls för tillfälletKanske avhandlats tidigare men vad kör du för roligt nu när du får vara ute på vägarna själv?![]()
Nej.Kan köpa denna av kompis för typ kaffepengar
Yamaha xj550 83:a, inte besiktigad sen 2014. Funkar men batteriet slut, kan de va något puttra runt på ?
![]()
Ok, de är såpass. Är bekanta som har haft den sen -07. Kompisen startade upp å körde den förra veckan, sa att den gick bra. De är nytt bakdäck på den. Har absolut inga problem me å skruva lite, tänkte köra lite å sen ha den som cafe/scrambler projekt.Nej.
Inte om du inte är jäkligt händig, och dessutom gillar brist på körupplevelse.
Visst, vind i håret, men det blir inget kul.
Räkna med 4k innan den är besiktad (lita på mig), och sedan har du en tickande "bomb" av underhåll.
Vill du ha en gammelhoj att "bara puttra runt på", så köp en besiktad, och som helst använts varje år.
Well, går den bra och har hyfsade däck så kanske det blir en lite bättre kalkyl. Tänkte mest om den stått helt still sedan 14. Då kan allt möjligt skit börja spöka.Ok, de är såpass. Är bekanta som har haft den sen -07. Kompisen startade upp å körde den förra veckan, sa att den gick bra. De är nytt bakdäck på den. Har absolut inga problem me å skruva lite, tänkte köra lite å sen ha den som cafe/scrambler projekt.
Aja får fundera lite, tack iallafall
Köp inte en tråkig hoj, det blir inte bra. Min bror köpte en Honda Dominator för att köpa en "billig men vettig hoj" att åka runt på. Den användes sisådär 7km per år. Det är liksom inte en kul med en slö hoj...Kan köpa denna av kompis för typ kaffepengar
Yamaha xj550 83:a, inte besiktigad sen 2014. Funkar men batteriet slut, kan de va något puttra runt på ?
![]()
Mycket! Vet faktiskt inte vad den heter, men ansluter till 55:an mellan Strängnäs och Flen. Går från Dunker till Stjärnhov.Nice! Vilken väg är det?
Ava MC & Din MC har en nog en del, finns säkert fler butiker.I vilken butik hittar jag det största utbudet av begagnade japaner i Stockholms-området?![]()
Den som sitter bäst på ditt huvud. Tråkigt svar kanske men sant.Tjena gubbar.
På väg att köpa ny hjälm.
Vilken skulle ni rekommendera.
Kör en kawa z750r.
Mvh