Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du inte får något svar så testa fråga en AI. Man kan få rätt OK svar om man ger bra detaljer.Någon som har förslag på trevlig MC-rut?
En kompis och jag tänkte ta en tur på cirka 2-3 timmar från vår utgångspunkt Stockholm. Väl där så kör vi gärna ett par timmar till, men vill bara ha tre timmar hem dagen efter. Tänker oss alltså hotell 2-3 timmar bort och gärna trevlig färd dit och i det området. Ej grus men gärna mycket landsväg.
Tack på förhand!
Lägg in tiden och startpunkt i Detecht så får du fram bra vägar som du kan justera om du vill.Någon som har förslag på trevlig MC-rut?
En kompis och jag tänkte ta en tur på cirka 2-3 timmar från vår utgångspunkt Stockholm. Väl där så kör vi gärna ett par timmar till, men vill bara ha tre timmar hem dagen efter. Tänker oss alltså hotell 2-3 timmar bort och gärna trevlig färd dit och i det området. Ej grus men gärna mycket landsväg.
Tack på förhand!
Det är säkert en b-lösning i de här sammanhangen, men jag har använt mig av en enkel variant som funkat för mig, oavsett 1 mil eller 40 mil. Använd kartor i mobilen, lägg in varifrån du ska åka och till ett mål, klicka i undvik motorväg, stoppa lurarna i öronen och på med hjälmen. Då hör du hur du ska åka. En rutt som jag själv tänkt på är ut mot Värmdö, färja mot Vaxholm. Därute ska det finnas en sträcka som används ungefär som slingerbulten men det går ju att köra lagom fort om man vill det.Någon som har förslag på trevlig MC-rut?
Tack på förhand!
Det är säkert en b-lösning i de här sammanhangen, men jag har använt mig av en enkel variant som funkat för mig, oavsett 1 mil eller 40 mil. Använd kartor i mobilen, lägg in varifrån du ska åka och till ett mål, klicka i undvik motorväg, stoppa lurarna i ögonen och på med hjälmen. Då hör du hur du ska åka. En rutt som jag själv tänkt på är ut mot Värmdö, färja mot Vaxholm. Därute ska det finnas en sträcka som används ungefär som slingerbulten men det går ju att köra lagom fort om man vill det.
Tack för tipset, jag ska läsa på lite.![]()
Kan varmt rekommendera en Carplay-skärm. Kostar typ 2000kr och går att koppla till hjälmen om man vill.
Inte så långt bort, men åker man i Stockholm måste man ha åkt Sveriges kurvigaste väg, Rumsättravägen.Någon som har förslag på trevlig MC-rut?
Tack på förhand!
Shut vad grejer. Ska du flytta?Flatruetvägen idag, fin natur, fina vägar men väldigt rakt
![]()
Tyvärr har min plåt inte överlevt
![]()
Den såg iaf bra ut när den var hel.
![]()
Det är mat, tält, kaffe och öl. Men det är en del…Shut vad grejer. Ska du flytta?![]()
2 flak ey bro tar ju sin platsDet är mat, tält, kaffe och öl. Men det är en del…