• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Riktigt nöjd med hur det blev med nya sadeln 😊

IMG_8193.jpeg
Blev 100 gånger snyggare.

Medhåll, värst var att det var dåligt skyltat utanför och inne. Rörigt.
Kul att vara där men wow vad många retrohojjar och äventyrshojjar. Jag föredrar raceputte-stilen.
KTM hade satsat HÅRT, hoppas de överlever.
Kinahojjarna var som väntat något slarvigt byggda, men de blir bättre för varje år.
Ducce hade en trevlig monter, snyggt!!
Med tanke på att EU och Indien nu ska ingå avtal om tullfria varor får man hoppas att det gynnar KTM, Husky med flera.

Jag köpte bara slipon men passformen var inte bra. Verkar vara fabrikationsfel då flera har samma. Annars var utseendet irl mycket bättre än på bilderna. Passade perfekt under tailtidyn.
IMG_7258.jpeg
IMG_7257.jpeg

Någon här som säljer en HD för under 100k. Tänkte man skulle ha en hoj där hustrun kan åka med. Tar gärna emot tips på andra märken/modeller som kan vara bra att spana in :)
Lite sent nu och du har säkert redan sett denna, men Mani verkade också ha lite problem med installationen :)

Lite sent nu och du har säkert redan sett denna, men Mani verkade också ha lite problem med installationen :)

Såg den. Trevligt ljud :)
De filmade tyvärr inte rakt bakifrån men tyckte att även hans inte var helt centrerad. Jag väntar fortfarande på svar från Arrow. Vet iaf minst tre till som också säger att de har samma problem :/

Blev förövrigt en till hoj. Går in under katergorin ”älskling jag har köpt en buss” 😂
IMG_7295.jpeg

Närå, plan på blinkers finns. Väntar på april bara när grejerna ska börja säljas.
Åker utan om det skulle bli försenat, använder armarna ändå.. 🙂
Vad blir det?

Dessa är riktigt snygga och man ser dom inte om man inte tänker på dom:

F143903536

Jag kör sådana fram under vingarna, och installerade likadana på min kompis Panigale med fästgrejerna från Rizoma.
Inte så dyra heller. Och polisen tycker dom är ok :D

Vad blir det?

Dessa är riktigt snygga och man ser dom inte om man inte tänker på dom:

F143903536

Jag kör sådana fram under vingarna, och installerade likadana på min kompis Panigale med fästgrejerna från Rizoma.
Inte så dyra heller. Och polisen tycker dom är ok :D

Dessa hoppas jag på :)

De filmade tyvärr inte rakt bakifrån men tyckte att även hans inte var helt centrerad. Jag väntar fortfarande på svar från Arrow. Vet iaf minst tre till som också säger att de har samma problem :/

Blev förövrigt en till hoj. Går in under katergorin ”älskling jag har köpt en buss” 😂
Störande att inte få svar. :( Det är ju väldigt tydligt så de borde ju vara snabba på bollen kan man tycka.

Grattis till hojen, verkligen andra änden av spektrat :p

Störande att inte få svar. :( Det är ju väldigt tydligt så de borde ju vara snabba på bollen kan man tycka.

Grattis till hojen, verkligen andra änden av spektrat :p
Jag skrev direkt till Arrow men de var inte så pepp att hantera ärendet utan man skulle gå via ÅF. Skrev att jag tyckte de bör se över detta innan de skeppar ut flera system men fick ett rätt så kyligt mail. Nu har det varit tyst ett tag.

Haha, exakt.. Den blir mer för lugn cruising (så att hustrun och ev. andra kan åka med). Ska dock ”pimpa” upp den lite 😎

Jag skrev direkt till Arrow men de var inte så pepp att hantera ärendet utan man skulle gå via ÅF. Skrev att jag tyckte de bör se över detta innan de skeppar ut flera system men fick ett rätt så kyligt mail. Nu har det varit tyst ett tag.

Haha, exakt.. Den blir mer för lugn cruising (så att hustrun och ev. andra kan åka med). Ska dock ”pimpa” upp den lite 😎
Man tycker ju de borde vara mer intresserade av att hitta en snabb lösning då..

Bra med komplement 😁👍🏼

IMG_7295.jpeg
Bra, nu blir @gruby glad.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp