Tachymeter
Silver
Japp, då var säsongen igång på västkusten![]()
”Mc-väder” i GBG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, då var säsongen igång på västkusten![]()
”Mc-väder” i GBG.
Såg precis en Streetfighter V4S dra bakhjulet på VasagatanHojen är redo, men 6 grader här i Stockholm är liiite för lite...
![]()
Kom hem från ett kort Londonbesök i helgen och gick raka vägen ner i garaget och kollade till min egen mc. Blev toksugen av att se alla hojar på gatornaVarit över i England, en bit utanför London precis. Här hör man att det är vår på alla hojar som är ute, blir ju bra sugen nu!
Hela bergskedjan i nordväst har magiska vägar, kurvigt och superfin asfalt. Från Andratx utanför Palma till fyren som du nämde, Cap Formentor. Missa inte en avstickare ner till Sa Calobra.Någon här som har tips på bra rutter att åka på Mallorca? Ska till Palma i april för en träningsresa och tänkte ta tillfället och hyra hoj eller vespa för att rulla runt ön. Några rekommendationer utöver den kända fyran i norra delen av alcudia?![]()
I Göteborg?Såg precis en Streetfighter V4S dra bakhjulet på Vasagatan![]()
Andtrax > Estelencs > Banyalbufar > Valldemossa > Deia > Soller.Någon här som har tips på bra rutter att åka på Mallorca? Ska till Palma i april för en träningsresa och tänkte ta tillfället och hyra hoj eller vespa för att rulla runt ön. Några rekommendationer utöver den kända fyran i norra delen av alcudia?![]()
StockholmI Göteborg?
Bara att dra kortet!![]()
Bokar service och fluktar KTM på CEC.
De hade också en Panigale V4 -21 till salu för 200 papp. Känns ju spontant dyrt men gamla versionen faller mig definitivt bättre i smaken än den nya utseendemässigt.
Mc med kåpa är inte min grej, som tur är.Bara att dra kortet!![]()
Varje gång jag sätter mig på en sporthoj idag inser jag varför jag inte kör det längreMc med kåpa är inte min grej, som tur är.![]()
Numera har ju inte alla sporthojar clipons så jag tycker man sitter helt OK på många hojar. Däremot dödar kåpan all fartupplevelse för mig, under 150km/h känns det ju som att man står stilla.Varje gång jag sätter mig på en sporthoj idag inser jag varför jag inte kör det längre
Just därför man inte kör under 150Numera har ju inte alla sporthojar clipons så jag tycker man sitter helt OK på många hojar. Däremot dödar kåpan all fartupplevelse för mig, under 150km/h känns det ju som att man står stilla.
Kul att säsongen startat för vissa. Här i norra delen av landet (Luleå) får vi nog vänta 4-6 veckor till. Om man har tur!Skulle ju bara köpa kattmat, hur kunde det bli 8 mil.
![]()
![]()
Har du tagit det fotot? Riktigt bra i så fall! När har studion öppet för fotografering?Blev ju tvungen att ta en ny bakgrundsbild till datorn
![]()
Haha yes, gammal yrkesfotografHar du tagit det fotot? Riktigt bra i så fall! När har studion öppet för fotografering?![]()