Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kanske brukar ha med katten där.Sjyst skydd för hjälmen.
![]()
![]()
Så kan det varaHan kanske brukar ha med katten där.![]()
Min granne har en sån där lösning. Det är en hund då i bubblan, inte en hjälmSjyst skydd för hjälmen.
![]()
![]()
Jag har aldrig sett en sån lösning tidigare. Förstår att den funkar till mycket.Min granne har en sån där lösning. Det är en hund då i bubblan, inte en hjälm![]()
Helt rätt! Jag är väldigt nära att köpa mig en vinterhoj. Den sansade delen av mig (synnerligen liten och outvecklad del) säger att jag ska fixa upp garaget och ta hand om den jag redan har istället för att köpa en till…![]()
Plöjde ner 300 mil på kvällar och resor till och från jobbet på min fina Scrambler, men insåg ganska snart att om jag ska kunna fortsätta känna att den är speciell och rolig att hoppa upp på, så måste jag spara den till bättre rundor, inte till jobbet i duggregnet.
Det är inte det att det är långt till jobbet, men det tär på hur man ser på motorcykeln. Onödiga kilometrar, onödig nedsmutsning, onödigt tråkigt att åka på motorcykel alls egentligen. En elcykel vore perfekt för de ynka 7 minuter det tar till jobbet, men de kostar ju för bövelen en halv förmögenhet och jag är egentligen inte överens med konceptet från första början. Så vad göra? EN HOJ TILL – naturligtvis.
![]()
Välkommen till familjen, skithojen! Ingen skatt, ingen besiktning, 450 spänn om året i helförsäkring (vad jag nu ska med det till). Verkar alltid starta, läcker inte så det stör, låter som om Tor dundrar fram på Bockvagnen ungefärFyra av fem toasters – kanonkul! Det är många som undrar varför jag köpte den, och att det inte är min stil, men det där är ju en bedrövligt tråkig inställning till livet, kan jag tycka
![]()
Helt rätt! Jag är väldigt nära att köpa mig en vinterhoj. Den sansade delen av mig (synnerligen liten och outvecklad del) säger att jag ska fixa upp garaget och ta hand om den jag redan har istället för att köpa en till…
Märkligt sammanträffande, jag letar efter en Triumph Speedmaster, gärna med högt ljud och med förgasare. Två är dubbelt så kul!![]()
Plöjde ner 300 mil på kvällar och resor till och från jobbet på min fina Scrambler, men insåg ganska snart att om jag ska kunna fortsätta känna att den är speciell och rolig att hoppa upp på, så måste jag spara den till bättre rundor, inte till jobbet i duggregnet.
Det är inte det att det är långt till jobbet, men det tär på hur man ser på motorcykeln. Onödiga kilometrar, onödig nedsmutsning, onödigt tråkigt att åka på motorcykel alls egentligen. En elcykel vore perfekt för de ynka 7 minuter det tar till jobbet, men de kostar ju för bövelen en halv förmögenhet och jag är egentligen inte överens med konceptet från första början. Så vad göra? EN HOJ TILL – naturligtvis.
![]()
Välkommen till familjen, skithojen! Ingen skatt, ingen besiktning, 450 spänn om året i helförsäkring (vad jag nu ska med det till). Verkar alltid starta, läcker inte så det stör, låter som om Tor dundrar fram på Bockvagnen ungefärFyra av fem toasters – kanonkul! Det är många som undrar varför jag köpte den, och att det inte är min stil, men det där är ju en bedrövligt tråkig inställning till livet, kan jag tycka
![]()
Så får man ändå bara in typ två hojar i det.........Om man ändå hade ett garage…![]()
Alltså ett historiskt långt långskott:Så får man ändå bara in typ två hojar i det.........
Just nu får VFRen stå ute i andra garaget tillsammans med bilarna, fast den borde få stå inne med Apriluskierna..![]()
(måste röja så den får plats i källargaraget)
![]()
Jepp, rätt skyldig därAlltså ett historiskt långt långskott:
Var du med VFR:en på Lelleträffen på Gotland för tjugotalet år sedan? Någonting i bakhuvudet kopplar ihop ditt nick och den djupblåa skönheten med detta event.![]()
Shit att jag mindes detta ändå. Var väl där fyra gånger. Minns att din färg var snyggare också, då jag själv hade en röd.Jepp, rätt skyldig därGjorde 14 raka Lelleträffar 99-13
Mååååånga däck gick åt där genom åren
![]()