trumpetera
Silver
Allt rullar på! Fan vad kul!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BME skrev:Då har man vart och hämtat LLDn för några dagars klämmande och kännande!![]()
Vill börja med att tacka Jaganata för en trevlig liten pratstund i samband med överlämnandet!
Första intrycket, eller 2a, 3e kanske då jag klämt på en LLD tidigare och nästan köpt en också men det har vart i butik och så här länge har jag hitills inte haft den i min närhet, är positiva lite tveksam till visarna kanske som påpekats tidigare.
Får bjuda på en bild iaf på väg från överlämningsplatsen...
Två saker som jag har i min "ägo" för tillfället men snart blir av med...(Gissa vilken som kommer saknas mest..)
Ricrob skrev:Äntligen snart min tur, riktigt spännande då jag har sett modellen på nära håll men aldrig känt på den förut!
Säger du att du kommer sakna en Saab mer än en klocka, oavsett modell, är ngt galet norröver!![]()
Det låter bra det! Med norröver menade jag superiort, eller på ren svenska, uppe i skallen men det verkar ju vara i sin ordning! :lol: Ses på fredag!BME skrev:Ricrob skrev:Äntligen snart min tur, riktigt spännande då jag har sett modellen på nära håll men aldrig känt på den förut!
Säger du att du kommer sakna en Saab mer än en klocka, oavsett modell, är ngt galet norröver!![]()
Norröver?? Det är bara arbetet som befinner sig norröver annars sätter jag inte min fot där i onödan!![]()
Absolut SAABen kommer saknas enormt :roll: , om du kikar lite närmre på bilden så ser du att motorlampan lyser och har så gjort sen i våras. Har väntat på reservdelar sen vecka 20... Nä ju snabbare den försvinner desto bättre! :evil:
Klockan däremot den skulle gärna få stanna kvar men oroa dig inte du ska inte behöva brottas om den på fredag när jag kommer med den utan det ska nog gå fredligt till... :lol:
Ricrob skrev:Om ett par timmar landar LLD hos mig, spänningen är olidlig!
Spencer66 skrev:Var är kommentarerna om Glycinen, är den borta, stulen, vad har hänt?
Ricrob skrev:Här kommer lite kvällspysselbilder..
Utan att strula med stiften så testades ett par olika liggandes på bordet. Mest sugen på meshet faktiskt även om det blir lite väl mycket blank-stål-gallore men jag hoppar det tills jag vunnit den och inte behöver visa hänsyn till andra!![]()
Jag vill påpeka att EXTREM försiktighet vidtogs vid bandbyte och att jag anser mig ha ganska massiv erfarenhet av det, så inga repor eller ens lines så här långt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Fastnade för detta från Singular till slut
![]()
Avslutar med ett lumeshot med speciell karaktär
![]()
Gavve skrev:Ricrob skrev:Här kommer lite kvällspysselbilder..
Utan att strula med stiften så testades ett par olika liggandes på bordet. Mest sugen på meshet faktiskt även om det blir lite väl mycket blank-stål-gallore men jag hoppar det tills jag vunnit den och inte behöver visa hänsyn till andra!![]()
Jag vill påpeka att EXTREM försiktighet vidtogs vid bandbyte och att jag anser mig ha ganska massiv erfarenhet av det, så inga repor eller ens lines så här långt!
Snyggt med racingbandet tycker jag! Skulle vilja se med det mörkbruna ellr svarta... Snart min tur
Ta helst inte med den imorn för övrigt... Skulle förstöra lite av charmem med passarounden
Ricrob skrev:Gavve skrev:Ricrob skrev:Här kommer lite kvällspysselbilder..
Snyggt med racingbandet tycker jag! Skulle vilja se med det mörkbruna ellr svarta... Snart min tur
Ta helst inte med den imorn för övrigt... Skulle förstöra lite av charmem med passarounden
Kanon! Monacon vill man dock se live
Självklart stannar den hemma, tänkte precis som du!
Sjukt på flera sätt.. God morgon!Barda skrev:Kan bara berätta att jag precis vaknat efter en dröm om Legend Divern. I drömmen hade den ett raceband. Döm av min förvåning när jag klickar mig in här och ser att Ric testat just ett Raceband på den. Det i drömmen var dock svart. Men fint var det...
Undersköterskan skrev:Den sitter ju som en smäck, TF !Kul att Doxan börjat röra lite på sig och redan hunnit med några stycken på listan.
Micke B skrev:Första intrycket av Doxan: jag kommer bli så jävla ledsen om jag inte vinner.
Tack theargonaut för pratstund och överlämnande!
Ska göra det när jag kommer hem, jobbar skitasent idag!Mykeys skrev:Kan du inte ta lite schyssta bilder på Doxan och teasa oss som står långt ner på listan? Hade varit kul att se den i lite olika sammanhang, miljöer, vinklar osv. Har varit lite tunt med bilder tycker jag...