Haha! Det hade varit något det. Kan ju alltid prova med länk upptill och gummi nertill![]()
Nu ska vi inte bli för kreativa
Prova gärna att slänga på ett mörgrått eller svart nato om du har hemma, skulle vara kul att se på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Det hade varit något det. Kan ju alltid prova med länk upptill och gummi nertill![]()
Nu ska vi inte bli för kreativa![]()
Prova gärna att slänga på ett mörgrått eller svart nato om du har hemma, skulle vara kul att se på
Det där var riktigt snyggt! Riktig sommarfeeling på den!
Här är julklockan 2013.
![]()
Här har ni mitt....
![]()
Amen durå!!!har själv varit inne på ett Rubber-B men efter att ha läst halva tråden och sett bilderna säger jag...FYFAN vad fult!
haha håller med!har själv varit inne på ett Rubber-B men efter att ha läst halva tråden och sett bilderna säger jag...FYFAN vad fult!
Ska man köra orange eller svart på Exp II:an i sommar?..
Beror på hur stora balls du har.
Svart lite diskret medans det orangea signalerar lite "här kommer ja, så fuck off"
Annars har jag ju orange gummi till ploprofen apropå balls..
Fan! Nu kom jag på en ide! Det finns ju även orange gummi till PO chronon. Tror ni det blir liiiite för mycket av det goda att köra ploppen,PO chrono OCH Exp II på orange gummi? Näe... Orange kan väl aldrig bli fel? ;-)
Här har ni mitt....
![]()
Ser väldigt bra ut!
Gör de 36mm rubber b för exp1 exempelvis?
Precis, slog till direkt när de släppte band med det vanliga spännet. Nja, inte särskilt mjukt. Ser fram emot bilder här i Stora Rubber B tråden![]()
Snyggt som tusan![]()
Själv är jag inne på denna combon (måste bara skaffa en Exp 1 först, bandet passar på båda). Stulen bild från TZ.
![]()
Kolla i denna post i början av tråden.