• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora Rubber B tråden

jabla

Sarlacc
Här är julklockan 2013.

WP_20131226_002.jpg
 

salmonia

Omega
har själv varit inne på ett Rubber-B men efter att ha läst halva tråden och sett bilderna säger jag...FYFAN vad fult!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om någon hittar en bild på en Explorer 2 (42mm) med vit tavla och RubberB med endlinks liknande de David säljer så posta gärna! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Annars har jag ju orange gummi till ploprofen apropå balls..:)

Fan! Nu kom jag på en ide! Det finns ju även orange gummi till PO chronon. Tror ni det blir liiiite för mycket av det goda att köra ploppen,PO chrono OCH Exp II på orange gummi? Näe... Orange kan väl aldrig bli fel? ;-)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Annars har jag ju orange gummi till ploprofen apropå balls..:)

Fan! Nu kom jag på en ide! Det finns ju även orange gummi till PO chronon. Tror ni det blir liiiite för mycket av det goda att köra ploppen,PO chrono OCH Exp II på orange gummi? Näe... Orange kan väl aldrig bli fel? ;-)

Bara du inte bär dem alla tre samtidigt så ser jag inget problem.

y2epe5up.jpg
 

RDFG

Cartier
Om det är någon som undrar kan jag berätta att Rubber B passar utmärkt på 2531 seamasterboetten också! (troligtvis även 2254 och speedmaster men har inte testat än..
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Gör de 36mm rubber b för exp1 exempelvis?

Kolla i denna post i början av tråden.

Precis, slog till direkt när de släppte band med det vanliga spännet. Nja, inte särskilt mjukt. Ser fram emot bilder här i Stora Rubber B tråden :)



Snyggt som tusan :cool:

Själv är jag inne på denna combon (måste bara skaffa en Exp 1 först, bandet passar på båda). Stulen bild från TZ.

rubberb-exp1.png
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp