Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack David men ska jag nu börja med gummi efter tredje barnet, så vill jag ha the real deal!![]()
Jävligt bra jobbat gubbs, men måste nog ändå påstå att min kombo av Rubber är den som är klockrenast!
![]()
Ingen som har bilder på en ExpyII (42an) med orange RubberB, hittar bara typ produktbilder från RubberB själva....
![]()
Håller med.Jag tycker den där kombinationen blev väldigt väldigt snygg.
Sorry mannen, det där var en no go i min bok.. Gillar helt klart brunt mot guld, så på en svart 16613 skulle det såklart rocka däremot!
Helt klart en skön sommarskrud men jag föreslår det vita till dig Martin. Riktigt schtekar-snyggt, precis som du!Tack, ser rätt bra ut...
Vart köper man enklast rubberb och vad får man slanta? Har något ett svart med vanligt spänne (inte viklås alltså) så hojta!
Fann på nätet
![]()
![]()
Den heter Pacific Blue.Ja precis, denna färgen vill jag ha, men det är väl inte samma som den som är på hemsidan som benämns som "navy"?
Den heter Pacific Blue.
Finns på deras hemsidaok grymt, men varför finns den inte på hemsidan? eller kanske än viktigare fråga - var får man tag på den?
Här har ni mitt....
![]()
Säg att du har ett svart liggandes också och kam sätta på svart uppe och blått nere!Här har ni mitt....
![]()
Jag tror minsann att jag måste beställa ett svart RubberB till Explorern. Hur håller ni banden fräscha?
Säg att du har ett svart liggandes också och kam sätta på svart uppe och blått nere!