• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora Rubber B tråden

d001b7bf9c062e1fc387cd2f5c92439d_zpsc207e9fa.jpg

Jävligt bra jobbat gubbs, men måste nog ändå påstå att min kombo av Rubber är den som är klockrenast :D!

DSC_6315_zps31f18886.jpg

DSC_6316_zps985a3f72.jpg

Varför har de så få färger på Rubber B-sidan? Jag är ute efter den ljusare blå, men det verkar som att de bara har Navy-blå på hemsidan (för den på hemsidan är väl inte den ljusare man sett? den är ju inte marinblå direkt)

Vart köper man enklast rubberb och vad får man slanta? Har något ett svart med vanligt spänne (inte viklås alltså) så hojta!

Vart köper man enklast rubberb och vad får man slanta? Har något ett svart med vanligt spänne (inte viklås alltså) så hojta!

Mitt svarta med vanligt spänne beställde jag direkt från Rubber B:s hemsida och det levererades vid dörren av DHL efter två dagar. Kostade ungefär 1850:-

Jag tror minsann att jag måste beställa ett svart RubberB till Explorern. Hur håller ni banden fräscha?

Jag köpte Glycerine på Apoteket och det funkade bra (98% säker på att det var Glycerine, har inte flaskan här så jag kan kolla). Det är samma som man tydligen använder för att konservera växter. Det funkade väldigt bra, ungefär samma effekt som att fetta in läder. Blev som nytt.

Tillbaka
Topp