Anfield
Silver
Fantastiskt snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt snyggt
Ingen som har bilder på en ExpyII (42an) med orange RubberB, hittar bara typ produktbilder från RubberB själva....
![]()
Skall beställa ett orange till min Daytona med svart tavla men har inte sett någon bild på denna kombination.Ingen som har testat orange på sin SubC?
Skulle va intressant att se en bild från verkliga livet..
Jag är lite inne på samma spår. Får nog inse att jag inte hinner skrapa ihop till en expyII till sommaren. Tänkte att subben på nått färgglatt kan funka lika bra!Skall beställa ett orange till min Daytona med svart tavla men har inte sett någon bild på denna kombination.
Tänkte det kunde bil sommarklocka 2014.![]()
Om det är någon som undrar kan jag berätta att Rubber B passar utmärkt på 2531 seamasterboetten också! (troligtvis även 2254 och speedmaster men har inte testat än..
Intressant, är sugen på att sätta ett på min gamla "Bond" Seamaster.
Vilket av Rubber B banden köpte du, eller rättare sagt till vilken Rolex skulle det passa egentligen?
Jag har det som ska passa submariner 16610.
Snyggt!Skön sommar feeling på vitt Rubber B till Sub, bara vädret som ligger efter lite
![]()
Riktigt märkligt?Nån som vet varför det bara finns svart till viklåsvarianten på SubC?
Skulle va najs med lite fler varianter.
Blev introducerad av Rubber b av en känd KS'are vars namn jag inte vill hänga ut.![]()
Uppskattar att jag får vara anonym.![]()
Kom igen nu vaniljglass ! Vill se många och bra bilder!
Till er andra, hur gör ni som kör med vikspännet? Flyttar ni spännet eller har ni ett extra? Går det att köpa ett extra glidelock-spänne?
Kom igen nu vaniljglass ! Vill se många och bra bilder!
Till er andra, hur gör ni som kör med vikspännet? Flyttar ni spännet eller har ni ett extra? Går det att köpa ett extra glidelock-spänne?
Och jag antar att man inte kan sätta ett gammalt vikspänne på ett rubberb avsett för glidelock?Hela länken listar 20.500kr (enligt nya prislistan), och en länkbit 550.. Skulle väl gissa på typ 10' för claspen..![]()
Och jag antar att man inte kan sätta ett gammalt vikspänne på ett rubberb avsett för glidelock?
Fästet till nya viklåset med glidelock är väl vanliga bandstift fortfarande?Och jag antar att man inte kan sätta ett gammalt vikspänne på ett rubberb avsett för glidelock?