• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

Borgare som jag är så har jag anställt en fattig rödstrumpa att träna åt mig. :cigar:

Jag hatar att köra skaldjursböj (squats, fast med 75 kilo skaldjursplatå på ryggen istället för någon jämrans sosseskivstång) för att helt plötsligt snubbla över en otvättad bolsjevik som försöker leta växelpengar på golvet.
Hoppas inte "den" använder samma gym som jag.

Jag hatar att köra skaldjursböj (squats, fast med 75 kilo skaldjursplatå på ryggen istället för någon jämrans sosseskivstång) för att helt plötsligt snubbla över en otvättad bolsjevik som försöker leta växelpengar på golvet.
Hoppas inte "den" använder samma gym som jag.

Usch, hemska tanke! :cigar: Folk får se till att hålla sig där de hör hemma...

Och som vätska? En Pol Roger?

Usch, hemska tanke! :cigar: Folk får se till att hålla sig där de hör hemma...

Och som vätska? En Pol Roger?
Jag kokar upp Krug Grande Cuvée på spisen hemma för att dealkoholisera den och bli av med de där förbannade bubblorna, sedan blandar jag i ett privatimporterat proteinpulver med guldsmak och 45mg sobril. Självklart använder jag en tätad louis vuitton-väska som sportflaska. Bara att drämma ner ett sugrör.

Jag kokar upp Krug Grande Cuvée på spisen hemma för att dealkoholisera den och bli av med de där förbannade bubblorna, sedan blandar jag i ett privatimporterat proteinpulver med guldsmak och 45mg sobril. Självklart använder jag en tätad louis vuitton-väska som sportflaska. Bara att drämma ner ett sugrör.

Haha... stjäl din metod rätt av. ;)

För allas information så har trådstartaren "left the building". :)
Elvis? Fan, han hann ju inte ens visa ett handledsskott på sin King Midas.:(
ENGLISH-IDIOM-OF-THE-MONTH-Westbourne-Academy-on-line-Newsletetter1.jpg

Det här blev härlig underhållning under flera dagar :)
TS måste ha trott att han hamnat på semmelsnack.se
:happyhappy:

Nja, det där vetefan om man kan godkänna! En semla ska väl vara en bulle, inte en wrap?! (Mycket möjligt att jag kommer testa denna i vinter av ren nyfikenhet. Men räkna inte med att jag erkänner att jag har gjort så, även om så skulle vara fallet)

Och svenne-tacos är precis som mexikanarna äter det ;) klart det dyker upp nytappningar, suger det så kommer det att självdö :)

Tillbaka
Topp