Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borgare som jag är så har jag anställt en fattig rödstrumpa att träna åt mig.![]()
Jag hatar att köra skaldjursböj (squats, fast med 75 kilo skaldjursplatå på ryggen istället för någon jämrans sosseskivstång) för att helt plötsligt snubbla över en otvättad bolsjevik som försöker leta växelpengar på golvet.
Hoppas inte "den" använder samma gym som jag.
Jag kokar upp Krug Grande Cuvée på spisen hemma för att dealkoholisera den och bli av med de där förbannade bubblorna, sedan blandar jag i ett privatimporterat proteinpulver med guldsmak och 45mg sobril. Självklart använder jag en tätad louis vuitton-väska som sportflaska. Bara att drämma ner ett sugrör.Usch, hemska tanke!Folk får se till att hålla sig där de hör hemma...
Och som vätska? En Pol Roger?
För allas information så har trådstartaren "left the building".![]()
Jag kokar upp Krug Grande Cuvée på spisen hemma för att dealkoholisera den och bli av med de där förbannade bubblorna, sedan blandar jag i ett privatimporterat proteinpulver med guldsmak och 45mg sobril. Självklart använder jag en tätad louis vuitton-väska som sportflaska. Bara att drämma ner ett sugrör.
Måste testas. Vet du om de dragit igång med semlor för säsongen?
Elvis? Fan, han hann ju inte ens visa ett handledsskott på sin King Midas.För allas information så har trådstartaren "left the building".![]()
Mandelmassa i grädden? Kalla mig konservativ men någon måtta med nymodigheter får det varaSpännande tråd, men borde inte trådskaparen ha lagt denna i OT delen Dalibor.
Vad ska vi säga om semlor där man blandat mandelmassan i grädden? Bra eller anus?
Ja, det var inte bättre förr, men det är fan sämre nu!Mandelmassa i grädden? Kalla mig konservativ men någon måtta med nymodigheter får det vara
Det var kanske därför jag lyckades fånen på jobbet inatt?!Enligt uppgift börjar säsongen idag
Precis. Grädde i för stora mått på semlan ett satans oskick. Den ska ju ändå skrapas bort så att man kommer åt den ljuvliga mandelmassan snabbt.Mandelmassa i grädden? Kalla mig konservativ men någon måtta med nymodigheter får det vara
Glöm inte en mängd florsocker på toppen som skulle fått självaste Persbrandt att gå i spinOrdentligt med mandelmassa i semlan, inte så mycket grädde. Ingen kardemumma. Så ser min optimala semla ut.![]()
Glöm inte en mängd florsocker på toppen som skulle fått självaste Persbrandt att gå i spin
Wrapsemla, det är ju för fan en cannolo!
Genialiskt!
Honom ska vi ha!
Tack för tipset. Bör testas
Nja, det där vetefan om man kan godkänna! En semla ska väl vara en bulle, inte en wrap?! (Mycket möjligt att jag kommer testa denna i vinter av ren nyfikenhet. Men räkna inte med att jag erkänner att jag har gjort så, även om så skulle vara fallet)
Ingen kardemumma? Det är ju helt sjukt!!Ordentligt med mandelmassa i semlan, inte så mycket grädde. Ingen kardemumma. Så ser min optimala semla ut.![]()