Jag blandade ihop det, det var helt riktigt en avstängning. Tycker det är svårt att dömma ut honom när man endast sett honom i 3 matcher. Och efter en tidigare säsong som var hans 3e bästa med 1475 yards hade jag nog ändå räknat honom som ett farligt vapen. Tror nog att Mike Zimmer räknat med att ha nyttja honom även denna säsong. Men visst han har varit med ett tag och som RB får man ta mycket stryk, så det är kanske inte så underligt om det inte går att pressa ur det lilla extra. Har hur som helst stor respekt för det lag dom satt ihop till denna säsong, Vikings kommer gå långt.Var den här säsongen jag pratade om. jag har följt hans karriär hela vägen sedan Oklahoma och sett i princip alla hans matcher med Vikings. Han har börjat se sliten ut. Inte alls samma tryck. Redan förra säsongen såg man tecken på det även om statsen var bra. Han passar dessutom inte särskilt bra i Norv Turners Offense med mycket shotgun. Har varit som bäst i nfl när han haft en fullback framför sig. Sen var det ju inte en skada utan avstängning 2014.