Fasiken vilken klok kollega! Som jag vid något tidigare tillfälle skrivit i tråden är det min enda klocka i samlingen som jag aldrig ens tänkt tanken att sälja, vilket jag tror säger ganska mycket!
Jag tycker att den är galet bra för pengen, i synnerhet eftersom den heller inte är någon direkt homage.
Bezel action är bland de bästa jag upplevt och tavlan är ruskigt bra. Länken är oerhört följsam och tycker att hela klockan ger ett intryck av att vara dyrare än vad den är!
Svårt att jämföra dem tre tycker jag, eftersom de är i olika prisklasser.
Ginaulten är nog bäst imho, men är den värd mer än det dubbla mot geckotan? tror inte det.
Obrisen faller lite efter, mest eftersom den inte kom på någon ordentlig länk samt har sämst känsla i vridning av de tre. Har beställt länken också till min Obris så kanske kommer att ändra mig, men har svårt att se att den kan matcha kvalitén på länkarna på de övriga två, i synnerhet Ginaults länk som enligt mig är i det närmsta perfekt.
Slutsats: Den är sjukt bra! Ovanlig dessutom (vilket jag gillar) samt är nog den av mina klockor som får flest kommentarer från icke-fanatiker
Sistnämnda kan ju förvisso till viss del bero på att den är orange och således drar blickar till sig.
Vetefan om du blev något klokare av det här men men
Edit: Har väntat och längtat efter dagen som nån annan i tråden klämt på den, så jag inte är ensam om att fatta hur bra den är