Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker kvaliteten på utförandet är helt okej och har hittills inte hittat något att anmärka på. Länken kanske kan upplevas som lite vass och inte helt såld på själva utseendet utan hade nog föredragit en mjukare länk i oysterstil. Med det sagt tycker jag ändå det är värt att lägga till en knapp femhundring för länken.Blev sugen på den, bättre än att ha HGP som logga. Är du nöjd med kvaliteten för pengen? Är länken värd att köpa till?
Ursäkta vet du vad klockan är? Absolut, ge mig en kvart jag ska bara dechiffrera!Har i stort sett alltid använt klockor från de "traditionella" tillverkarna, men blev intresserad av mikromärken ganska nyligen. Efter lite research så beställde jag en Xeric Scrampbler Automatic Wandering Hour Gunmetal. Amerikanskt företag som startades 2013. Lång leveranstid så har inte fått den än, men lägger upp några bilder ändå. Denna blir helt klart min galnaste klocka hittills.
Det där är den bästa färgsättningen jag sett i den serien, otroligt fin!Mer mögel som trillat in. En Seiko från 7A38 serien daterad 1984. Designad av Giorgetto Giugiaro som är mest känd för att bland annat ha designat bilar och kameror (Golf1, Lotus Esprit, Nikon). Gillar när det sticker ut på ett oförväntat sätt men ändå sammanhållet.
![]()
Den där är så orimligt bra!Jaha, man kanske ska återvända till glada gänget?
Om ni fortfarande är det
Squale 1521 med underbart repig vridning blev dagens
![]()
Man blir sugen.Har lite svårt för skelett men den här är ju cool