• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fyfan vad jag gillar den här! :D

IMG_20190924_130648.jpg
 
Jag tycker att det blev coolt med den svarta låspinnen (jajaja, men vad heter det då?). För övrigt jäkligt snyggt med det bandet på den klockan! :)

Var har du köpt bandet? Ser ju asgrymt ut!
Letat skitlänge efter nåt passande men det är en riktigt klurig klocka/spänne att få till bra (20/20mm plus konstigt isofrane style spänne). Flesta schysta band som finns smalnar ju av några mm vid spännet.
Tack, bandet heter Diloy och köpte från nån tysk handlare jag tappat namnet på just nu. Inte jättedyrt heller :)
 
Letat skitlänge efter nåt passande men det är en riktigt klurig klocka/spänne att få till bra (20/20mm plus konstigt isofrane style spänne). Flesta schysta band som finns smalnar ju av några mm vid spännet.
Tack, bandet heter Diloy och köpte från nån tysk handlare jag tappat namnet på just nu. Inte jättedyrt heller :)
Hmm, inte helt enkelt då men blev i alla fall jäkligt bra! Ska kolla upp det, har en annan klocka där det skulle passa. :)
 
  • Like
Reactions: v0n
@Birchgrove det var värt ett försök i alla fall:)
Om du sitter lite lugnt i båten så lär en dyka upp förr eller senare :) Annars kolla Ebay som någon tipsade om, alternativt tex Watchrecon. Vill du endast handla inom landet så är det bara fortsätta att bidra till forumet tills du kan lägga upp en köpesannons. Vad har du för klocka nu? Något som passar att posta här i tråden kanske? :)
 
Nä, RLG är helt klart bättre.
Jag kan förstå att man tycker så (även om jag tycker att originalnamnet är jävligt roligt och därför föredrar det, allt måste inte vara så allvarligt hela tiden). Men jag hade nog föredragit att de endast kört RL som på de tidigare. Förstår dock att G antagligen är ditsatt för att inte leda tankarna till en viss amerikansk modeskapare, eller för oss gamers, Rocket League (mindre troligt, men jag associeras lätt dit).
 
Tillbaka
Topp