Du får utvisning nu...Det är alltså inte en Tisell utan en Tikeep?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får utvisning nu...Det är alltså inte en Tisell utan en Tikeep?
Nyinkommet höstband, tycker det flyger ok men tyvärr blev spännet lite kompromissat...kommer jag undan med det här tro?
De e ba å köp! Jag tycker att det är en riktigt trevlig klocka för pengarna och gillar du inte den så är den enkel att bli av med. Många här som verkar sugna.
Kom på något som var bättre än en TT-Squale förresten:
Riktigt skön dome på denna....
Haha gå och göm digDet är alltså inte en Tisell utan en Tikeep?
Äh, de är ju ihopsatta av 35-40 år gamla delar. Inget att hänga upp sig på.Tycker de känns roliga i TT men stör mig mkt på nyansskillnaden index kontra visare...
Monta kompis?Monta(g)
Äh, de är ju ihopsatta av 35-40 år gamla delar. Inget att hänga upp sig på.
Snyggt!
Kan dock intyga att både tavla och visare är gamla för lumen håller inte många sekunder. Har inget emot att det skiljer så länge det är genuint, värre om man relumat och det inte passar.Och alla visare ser nya ut medan alla tavlors lysmassa är gul, tycker det ändå är lite konstigt
Min ocd klarar nog inte det iaf, knappt på vintage Nu går det ju att reluma så inte helt omöjligt den testas ändå vid något tillfälle
Nja. Kolla vad dom gått för på k&s.Snabb rådfråga.
Är på väg att göra mitt första köp
Är detta rimligt pris och en bra deal?
https://www.chrono24.com/all/tisell-tisell-automatic-diver-black-40-mm--id10947214.htm
Tack, det är den godaste mat jag vetSnyggt!
Visst är den! Grattis till en snygg klocka!Fyfan vad jag gillar den här!
Glöm inte lite dijonsenap!
SvärmorsdrömmenPluggpaus och brödbak
Hade hellre köpt en helt ny för marginellt merSnabb rådfråga.
Är på väg att göra mitt första köp
Är detta rimligt pris och en bra deal?
https://www.chrono24.com/all/tisell-tisell-automatic-diver-black-40-mm--id10947214.htm
Attans, det ska jag köpa när det är dags för nästa vända till affären. När ska den i ?Glöm inte lite dijonsenap!
I samband med att grädden går i tycker jag. Bara någon teskedAttans, det ska jag köpa när det är dags för nästa vända till affären. När ska den i ?
Det är noterat, tack !I samband med att grädden går i tycker jag. Bara någon tesked
LOLDu får utvisning nu...
Kompis!Monta kompis?
Letat skitlänge efter nåt passande men det är en riktigt klurig klocka/spänne att få till bra (20/20mm plus konstigt isofrane style spänne). Flesta schysta band som finns smalnar ju av några mm vid spännet.
Tack, bandet heter Diloy och köpte från nån tysk handlare jag tappat namnet på just nu. Inte jättedyrt heller
Tycker kombon blev sjukt kanon, sätt dig i valfri Pantzervagn ute på fält utan att skämmas!Nyinkommet höstband, tycker det flyger ok men tyvärr blev spännet lite kompromissat...kommer jag undan med det här tro?
Danke schön, här ska krigasTycker kombon blev sjukt kanon, sätt dig i valfri Pantzervagn ute på fält utan att skämmas!
Vad kul att det fanns en svart också! Kände bara till @Hjelm blåa. Var fick du fatt i din? Dom är ju inte helt vanliga..Kompis!
Gillar länk mest helt klart, men undrar om någon har tips på band som borde passa om man vill variera sig lite.
Har varit med om att moms och tullhantering tog sex veckor för p-n. Skickar pappersbrev och håller på. Hoppas på nåt bättre...