Det är en välsignelse att kunna se det fina i något som inte kostar skjortan. Jag var länge fast i det motsatta.Nya kläder på Standard Date. Jag gillar verkligen den här klockan, tavlan och index är galet bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en välsignelse att kunna se det fina i något som inte kostar skjortan. Jag var länge fast i det motsatta.Nya kläder på Standard Date. Jag gillar verkligen den här klockan, tavlan och index är galet bra.
Fan vilken bra polering det är på glasringen, rena spegeln ju! Vad mäter den där och finns den med länk?Nya kläder på Standard Date. Jag gillar verkligen den här klockan, tavlan och index är galet bra.
Ja, finishen är riktigt bra på Orient Star.Fan vilken bra polering det är på glasringen, rena spegeln ju! Vad mäter den där och finns den med länk?
Ser ju sjukt bra ut. Finns det kvalitativa AM-länkar att köpa som passar dessa?Ja, finishen är riktigt bra på Orient Star.
Och den är 40mm och kommer på länk. Länken är tyvärr 22mm och håller inte alls samma klass som resten av klockan, godkänd men inte mycket mer.
Edit: en bild till
Jag har forskat i ämnet men utan framgång. Skulle gärna ha en 22/18 Eller kanske tillomed 22/16Ser ju sjukt bra ut. Finns det kvalitativa AM-länkar att köpa som passar dessa?
Ja, det hade varit riktigt bra. När det är så breda länkar så måste de smalna av ganska mycket, i alla fall på den typen av klockor.Jag har forskat i ämnet men utan framgång. Skulle gärna ha en 22/18 Eller kanske tillomed 22/16
Kan du skruva in kronan hela vägen?Dagens ur
Tiger concept, rätt trevlig faktiskt.
Var tvungen att testa, men den är inskruvad så långt det går på bilden...Kan du skruva in kronan hela vägen?
Det ser ut att konad inåt som en "onion crown" så den ska nog inte längre in.Kan du skruva in kronan hela vägen?
Var tvungen att testa, men den är inskruvad så långt det går på bilden...
Hade en för ett par år sedan. När kronan var helt inskruvad kunde man inte vrida på vridringen...Det ser ut att konad inåt som en "onion crown" så den ska nog inte längre in.
Hade du en Tiger Concept?!?!Hade en för ett par år sedan. När kronan var helt inskruvad kunde man inte vrida på vridringen...
Intressant design haha. Det var nåt patineringsprojekt va? Har du kvar någon bild? Minns att jag sett det förr (om jag inte förväxlar)Hade en för ett par år sedan. När kronan var helt inskruvad kunde man inte vrida på vridringen...
Säkerhetsfunktion... Låter som att någon inte testat sin produkt innan de släppte den.Hade en för ett par år sedan. När kronan var helt inskruvad kunde man inte vrida på vridringen...
Min vridring går iallafall att snurra när kronan är ingängad..Hade en för ett par år sedan. När kronan var helt inskruvad kunde man inte vrida på vridringen...
Yes, lagt upp bild i tråden tidigare.Hade du en Tiger Concept?!?!
Stämmer bra, hittade dock inte bilden nu direkt, sökte illa.Intressant design haha. Det var nåt patineringsprojekt va? Har du kvar någon bild? Minns att jag sett det förr (om jag inte förväxlar)
Tror jag har en riktigt fin 22mm länk.Ja, det hade varit riktigt bra. När det är så breda länkar så måste de smalna av ganska mycket, i alla fall på den typen av klockor.
haha så blygsamma behöver vi inte vara tycker jag. Är det någon som har problem med uppladdning/upplösning/komprimering och dylikt så går det bra att fråga mig eller @Lindellc så fixar vi biffenTack vare en underbar trådkamrats hjälpsamhet är problemet med de gryniga bilderna nu ett minne blott. Vill inte nämna dennes namn med risk för att denne blir mailbombad av andra som haft samma problem men du vet vem du är! Firar med att lägga upp samma bild som tidigare idag, men nu kan man även se vad den föreställer
Haha ja jag tänkte snarare att jag kunde ta nästa, en form av stafettpinne, så du slipper hela tiden Men nu när du outat dig själv har du bara dig själv att skylla Tack så jättemycket!haha så blygsamma behöver vi inte vara tycker jag. Är det någon som har problem med uppladdning/upplösning/komprimering och dylikt så går det bra att fråga mig eller @Lindellc så fixar vi biffen
Hilfe? Jag tycker alltid mina bilder blir ganska dassiga. Men när jag fotar vanligt utan uppladdning blir det en helt annan historia. PMa gärna om det blir långrandigt och super-OThaha så blygsamma behöver vi inte vara tycker jag. Är det någon som har problem med uppladdning/upplösning/komprimering och dylikt så går det bra att fråga mig eller @Lindellc så fixar vi biffen
Om vi gör så här, @Lindellc bjuder in dig i PM (?)vi hade tidigare så kan vi bara fylla på med frågor och lägga till eventuellt andra intresseradeHilfe? Jag tycker alltid mina bilder blir ganska dassiga. Men när jag fotar vanligt utan uppladdning blir det en helt annan historia. PMa gärna om det blir långrandigt och super-OT
Om vi gör så här, @Lindellc bjuder in dig i PM (?)vi hade tidigare så kan vi bara fylla på med frågor och lägga till eventuellt andra intresserade
Jag är också jätte gärna med om det funkar Snyggt av er!Om vi gör så här, @Lindellc bjuder in dig i PM (?)vi hade tidigare så kan vi bara fylla på med frågor och lägga till eventuellt andra intresserade