• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nya kläder på Standard Date. Jag gillar verkligen den här klockan, tavlan och index är galet bra.
20191001_095721.jpg
Det är en välsignelse att kunna se det fina i något som inte kostar skjortan. Jag var länge fast i det motsatta.

Tack vare en underbar trådkamrats hjälpsamhet är problemet med de gryniga bilderna nu ett minne blott. Vill inte nämna dennes namn med risk för att denne blir mailbombad av andra som haft samma problem men du vet vem du är! Firar med att lägga upp samma bild som tidigare idag, men nu kan man även se vad den föreställer :)
NVFQo0P.jpg

Tack vare en underbar trådkamrats hjälpsamhet är problemet med de gryniga bilderna nu ett minne blott. Vill inte nämna dennes namn med risk för att denne blir mailbombad av andra som haft samma problem men du vet vem du är! Firar med att lägga upp samma bild som tidigare idag, men nu kan man även se vad den föreställer :)
NVFQo0P.jpg
haha så blygsamma behöver vi inte vara tycker jag. Är det någon som har problem med uppladdning/upplösning/komprimering och dylikt så går det bra att fråga mig eller @Lindellc så fixar vi biffen :)

haha så blygsamma behöver vi inte vara tycker jag. Är det någon som har problem med uppladdning/upplösning/komprimering och dylikt så går det bra att fråga mig eller @Lindellc så fixar vi biffen :)
Haha ja jag tänkte snarare att jag kunde ta nästa, en form av stafettpinne, så du slipper hela tiden :) Men nu när du outat dig själv har du bara dig själv att skylla ;) Tack så jättemycket!

:pompus:Hilfe? Jag tycker alltid mina bilder blir ganska dassiga. Men när jag fotar vanligt utan uppladdning blir det en helt annan historia. PMa gärna om det blir långrandigt och super-OT:angel:

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp