Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt snygg!
Min är från 1987.Ska jag köpa en vintage Rolex någon gång blir det en liknande DJ eller Air King 34mm. Skitcoola Klarar inte av hur tjocka de nya är med sina feta lugs. Men men, fel samtalsämne kanske i denna tråden
@M26 jag håller med @thewordfox.Corallo blev riktigt bra på nya lädret, men 1545 var snyggare på gamla lädret än gummit
Varför visar man den med ett för litet band..? klockan ser ju jäkligt bra ut i alla fall!
Problemet är att du behöver sälja av Obris Morgan uret till mig, efter det kommer ett stort lugn falla över digVarför är man aldrig nöjd? Står och tittar ner i ena lådan och tycker att nåt saknas, fast jag egentligen borde vara ganska tillfreds med vad jag skramlat ihop på en studentbudget. Varför finns ingen klocka där den där härliga "nykära" känslan aldrig försvinner? Gissar att det bara är att fortsätta handla som är lösningen....
Haha, du låter som en spågubbe!Problemet är att du behöver sälja av Obris Morgan uret till mig, efter det kommer ett stort lugn falla över dig
Nån måste ju ta över efter Enok Sarri.Haha, du låter som en spågubbe!
Haha det såg jag inteVarför visar man den med ett för litet band..? klockan ser ju jäkligt bra ut i alla fall!
Kan inte bestämma mig för om kronorna är coola eller fula...
Kanske inte är något officiellt band. Kommer den bara i svart och vitt eller har det funnits indikationer på annat också?Haha det såg jag inte
Varför visar man den med ett för litet band..? klockan ser ju jäkligt bra ut i alla fall!
Bara svart å vittKanske inte är något officiellt band. Kommer den bara i svart och vitt eller har det funnits indikationer på annat också?
Perfekta storleken!19.5mm bandbredd kanske
Hallå gänget - nu har jag börjat komma tillbaka lite igen... tips på kronografer för runt 5 000:-?
För den pengen är denna trevlig tyckte jag.Hallå gänget - nu har jag börjat komma tillbaka lite igen... tips på kronografer för runt 5 000:-?
Dessutom läskigt precist verkFör den pengen är denna trevlig tyckte jag.
Corallo blev riktigt bra på nya lädret, men 1545 var snyggare på gamla lädret än gummit
Jag är benägen att hålla med men sorgligt nog så har jag bara ett sånt band, tror jag ska testa 1545an på Royal Straps sail cloth med blåa stygn innan jag bestämmer mig. Tack för feedbacken alla@M26 jag håller med @thewordfox.
Och historia på köpet.Dessutom läskigt precist verk
För den pengen är denna trevlig tyckte jag.
Och smäcker med sina 45x13 mmDessutom läskigt precist verk
Men den bärs ändå helt ok.Och smäcker med sina 45x13 mm
Jag har denna, en riktig fet-tjockis.Och smäcker med sina 45x13 mm
Det händer en del på den tavlan...Jag har denna, en riktig fet-tjockis.
Lite FÖR mycket tyvärr, den ligger och samlar damm.Det händer en del på den tavlan...
Vad är måtten på den?Lite FÖR mycket tyvärr, den ligger och samlar damm.
Den största jag har är denna med 43x16 mm och 53 mm l2l, känns lite stor för mej även om bandhornen viker ner ordentligt... SparrisarmarJag har denna, en riktig fet-tjockis.