Dimensions: 46.4 x 54.6mmVad är måtten på den?
Thickness: 17.9 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dimensions: 46.4 x 54.6mmVad är måtten på den?
Den kräver sin handled...Dimensions: 46.4 x 54.6mm
Thickness: 17.9 mm
...vrist...Den kräver sin handled...
Hade denna för ett tag sen, tror inte de tillverkas fortfarande men den var snygg som attan. Sndf87p1.Hallå gänget - nu har jag börjat komma tillbaka lite igen... tips på kronografer för runt 5 000:-?
Ett felköp av mig. Har den kvar för att påminna mig om att om möjligt undvika liknande köp framundan.Den kräver sin handled...
Och isländska flaggan i armbandetHade denna för ett tag sen, tror inte de tillverkas fortfarande men den var snygg som attan. Sndf87p1.
Skall väl vara ett kors?! Rätt färger.Och isländska flaggan i armbandet
Och isländska flaggan i armbandet
Nja det är orange i mitten..Skall väl vara ett kors?! Rätt färger.
blekta flaggfärger?! Kanske inte...Nja det är orange i mitten..
Ett försök till att övermatcha nato med klocka samt sekundvisare..blekta flaggfärger?! Kanske inte...
Det passar bra, är snyggt. Kul med lite starkare färger.Ett försök till att övermatcha nato med klocka samt sekundvisare..
Du har så rätt, får nog ta och kolla färgseendet... typ.Nja det är orange i mitten..
Dom ”vet” att vi reagerar som om vi ser en Citroën på tre hjul, vi vill hjälpa den!Varför visar man den med ett för litet band..? klockan ser ju jäkligt bra ut i alla fall!
Hahaha, stackars Citroën!Dom ”vet” att vi reagerar som om vi ser en Citroën på tre hjul, vi vill hjälpa den!
Ett av de mer 'märkliga' klipp jag sett på bra länge. En eloge till utvecklarna/designerna av fjädringen.Dom ”vet” att vi reagerar som om vi ser en Citroën på tre hjul, vi vill hjälpa den!
Skall ju fortfarande var bland det bekvämaste man kan åka iEtt av de mer 'märkliga' klipp jag sett på bra länge. En eloge till utvecklarna/designerna av fjädringen.
Hahaha, stackars Citroën!
På-70 talet var det en gubbe i Sundsvall som konstant körde sin DS på tre hjul.Ett av de mer 'märkliga' klipp jag sett på bra länge. En eloge till utvecklarna/designerna av fjädringen.
Haha, det är ändå rätt sjukt.PP -70 talet var det en gubbe i Sundsvall som konstant körde sin DS på tre hjul.
Polisen var på honom som iglar, konstant. Det finns dock ingenting som förbjuder folk att köra på tre hjul!
Fume dial! Mycket bra! Och i nya storleken på 40mm. Kan detta bli en trådfavorit tro?Ett par teasers från Richard LeGrand. Ser ut att återgå till fulla namnet på tavlan.
Snyggt som bara den!Fortfarande inkörning av Ventus.
Nu med länken på.
Den nästan osynliga vridringen fungerar bra till kavajen
Ser onekligen väldigt spännande ut! Gillar den betydligt tunnare kronan också!Fume dial! Mycket bra! Och i nya storleken på 40mm. Kan detta bli en trådfavorit tro?
Snyggt som bara den!
Fast du är kvar i september ser jagFortfarande inkörning av Ventus.
Nu med länken på.
Den nästan osynliga vridringen fungerar bra till kavajen
Fast du är kvar i september ser jag
Helt klartMin september är längre än din september