• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Håller med, det är synd att de inte kan kosta på en ny bezel (bi-direktionell 48 klicks) när de ändå byter insert.. :banghead: Så mycket mer korrekt hela klockan skulle bli.
Fnittrar högt varje gång ni två går igång...jag håller med förstås
griniga-gubbar.jpg

Jag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
bomba på med förslag och alternativ :)
Ingenting som ska anspela på något annat, inga hommager till Rolex eller liknande

Jag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
bomba på med förslag och alternativ :)
Ingenting som ska anspela på något annat, inga hommager till Rolex eller liknande
Monta Skyquest som @CptSlow beställde ser väldigt fin ut. Även deras Atlas ser trevlig ut i mina ögon

Senast ändrad:
Måste säga att den gröna Northstaren verkligen är grym på läder. Typ den mest bekväma klocka jag ägt :D stark rek på denna!

20191107_093637.jpg
Grym! Försökte hitta en återförsäljare, men verkar som de inte säljer den (än)? Kickstartern blev ju klar 10/4, men kanske dröjt tills nyss med leverans av dem?

För jäkla fin. Lite sugen att beställa en fast med text :D
REKOMMENDERAR STARKT!! tror inte man hittar bättre kvalite för dom pengarna. Helt ärligt.. TESTA du kommer bli imponerand. Jag har 2st nu så bra är den.. Typ Zelos kvalite (Bättre än Seiko skx007 /turtle, förutom att turtle har 4r36 urverk och denna nh35a. Samma egentligen). Kostar ca 3000kr inkl tull o moms..
PicsArt_11-07-04.38.32.jpg
PicsArt_11-07-04.35.23.jpg
PicsArt_11-07-04.36.21.jpg
PicsArt_11-07-04.37.32.jpg

Tillbaka
Topp