Jag vill så gärna men jag har nästan bestämt vad mitt nästa köp ska bli.Du vet vad som gäller.
Köööp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill så gärna men jag har nästan bestämt vad mitt nästa köp ska bli.Du vet vad som gäller.
Köööp!
Håller med, det är synd att de inte kan kosta på en ny bezel (bi-direktionell 48 klicks) när de ändå byter insert..Svårt fin den där, men dykarsjukan är något jag (tyvärr) aldrig kommer bli tillfreds med![]()
Fnittrar högt varje gång ni två går igång...jag håller med förståsHåller med, det är synd att de inte kan kosta på en ny bezel (bi-direktionell 48 klicks) när de ändå byter insert..Så mycket mer korrekt hela klockan skulle bli.
Det var väl inte paketet på spisen eller?![]()
Whoppetidoo![]()
Tyckte jag såg den där på Diver's WatchesSå grym kvalite så beställde en till i brons.
En "San Martin" fast utan logga/text på tavlan.
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Boett i brons.
Ring i brons.
Safirglas.
200m vattentät.
VERKLIGEN GRYM kvalite tanke på priset..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monta Skyquest som @CptSlow beställde ser väldigt fin ut. Även deras Atlas ser trevlig ut i mina ögonJag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
bomba på med förslag och alternativ
Ingenting som ska anspela på något annat, inga hommager till Rolex eller liknande
Ska spana in domMonta Skyquest som @CptSlow beställde ser väldigt fin ut. Även deras Atlas ser väldig trevlig ut i mina ögon
Enkelt, CW C60 GMTJag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
Ingenting som ska anspela på något annat, inga hommager till Rolex eller liknande
https://www.tradera.com/item/341996/372525924/christopher-ward-trident-pro-gmt-600-43mm-med-garantiJag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
Den där treudden förstör allt för migAnnars ser det trevligt utEnkelt, CW C60 GMT
![]()
Zelos Horizons? https://zeloswatches.com/collections/horizons-gmtJag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
Grym! Försökte hitta en återförsäljare, men verkar som de inte säljer den (än)? Kickstartern blev ju klar 10/4, men kanske dröjt tills nyss med leverans av dem?Måste säga att den gröna Northstaren verkligen är grym på läder. Typ den mest bekväma klocka jag ägtstark rek på denna!
![]()
Då borde det bli oftare bara för att höra dej fnissaFnittrar högt varje gång ni två går igång...jag håller med förstås
![]()
Titta inte på prislappen bara (grumpySka spana in dom
Tack för tipset
Stor den där (grumpyhttps://www.tradera.com/item/341996/372525924/christopher-ward-trident-pro-gmt-600-43mm-med-garanti
Nej inte min annons, men bra pris!
Äsch. 43 mm kan funkaStor den där (grumpy)
Ja lite för stor för min smak. En annan färg hade kanske funkat men 43mm vit lär ju se ut som ett jäkla tefat...Stor den där (grumpy)
Tack så mycket. Grym är den. Två saker som kan vara bra att veta om du går i köp tankar.Grattis! Har länge kikat på den där också, riktigt vacker pjäs!![]()
JoDet var väl inte paketet på spisen eller?
Ok, ingen lax då
Jodå, men nu har jag den hos migOk, ingen lax dåHar vi inte sett den klockan på bild förut? förmodligen jag som är förvirrad som vanligt
Ser kallt ut, tog en stund att ta sig hela vägen till Island![]()
Whoppetidoo![]()
REKOMMENDERAR STARKT!! tror inte man hittar bättre kvalite för dom pengarna. Helt ärligt.. TESTA du kommer bli imponerand. Jag har 2st nu så bra är den.. Typ Zelos kvalite (Bättre än Seiko skx007 /turtle, förutom att turtle har 4r36 urverk och denna nh35a. Samma egentligen). Kostar ca 3000kr inkl tull o moms..För jäkla fin. Lite sugen att beställa en fast med text![]()
Yes stämmer, jag som la upp..Tyckte jag såg den där på Diver's Watches![]()
Sorry för länken!!Gmt Pepsi 30 atmos kanske kvalar in här? Prisvärd i m o(måste fixa länken hos uris)
![]()
På riktigt, tror det är första gången jag ser den klockan utan länk. Ägde en likadan men kom aldrig så långt...Gmt Pepsi 30 atmos kanske kvalar in här? Prisvärd i m o(måste fixa länken hos uris)
![]()
Bara ett hos far nu, Steinharten som jag köpte av @NilasSer kallt ut, tog en stund att ta sig hela vägen till Island
Har du många paket nu som legat o väntat på dig?