Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör den.Snyggt! Du är steget före. Fick också hem den idag.
Undrar om även 100XMAS19 skulle funkaom man väljer att betala i £? (Nu gissar jag koden).
Pls öppna då...
Nytt in
Ja men vad är det då!?
Nytt in
Har du så kallt att paketet behöver värmas på spisen innan öppning?
Nytt in
Ja men vad är det då!?
Edit: Ser ut som en bit laxfilé
Yes, verkligen en fantastisk liten klocka! Bra boett som gör sig under en skjortärm medMåste säga att den gröna Northstaren verkligen är grym på läder. Typ den mest bekväma klocka jag ägt stark rek på denna!
Svårt fin den där, men dykarsjukan är något jag (tyvärr) aldrig kommer bli tillfreds medWotd. Denne lille rara vännen idag.
Då fick man en ny klocka idag igen. Missade tåget på den första versionen så nu när den kom igen slog jag till direkt. Mycket nöjd med den.
För jäkla fin. Lite sugen att beställa en fast med textSå grym kvalite så beställde en till i brons.
En "San Martin" fast utan logga/text på tavlan.
Lite specs:
Seiko nh35a urverk.
Boett i brons.
Ring i brons.
Safirglas.
200m vattentät.
VERKLIGEN GRYM kvalite tanke på priset..
Brutalt fin! Vart handlar du dessa? Via Ventus hemsida eller?Fredag och ny klocka spontant väldigt mkt klocka för pengarna! Skulle gärna haft lume på sekundvisaren bara...
Via Kickstarter. Men snart via deras hemsida skulle jag troBrutalt fin! Vart handlar du dessa? Via Ventus hemsida eller?
https://app.crowdox.com/projects/398973070/ventus-northstar-300m-heritage-diver-automaticBrutalt fin! Vart handlar du dessa? Via Ventus hemsida eller?
Gammal limited men de har "hittat" fem nya exemplar hos Squale. Släpptes 2016 och är limiterad till 99ex.Ny limited från Squale
Du vet vad som gäller.Gammal limited men de har "hittat" fem nya exemplar hos Squale. Släpptes 2016 och är limiterad till 99ex.