• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

REKOMMENDERAR STARKT!! tror inte man hittar bättre kvalite för dom pengarna. Helt ärligt.. TESTA du kommer bli imponerand. Jag har 2st nu så bra är den.. Typ Zelos kvalite (Bättre än Seiko skx007 /turtle, förutom att turtle har 4r36 urverk och denna nh35a. Samma egentligen). Kostar ca 3000kr inkl tull o moms..
PicsArt_11-07-04.38.32.jpg
PicsArt_11-07-04.35.23.jpg
PicsArt_11-07-04.36.21.jpg
PicsArt_11-07-04.37.32.jpg
Ruskigt trevlig glas!!

För egen del så blev det ett nytt ombyte till en av mina affordables idag :angel:.
Ett B... military rubber/canvas (black on black Hurricane) med viklås i nära nyskick.
Ganska affordable om man jämför med nypriset så jag kör på det. För icke likatänkande i detta fallet så blir det till att blunda en aning och ni utan skrupler tittar vidare :D
sljEcPW.jpg

För egen del så blev det ett nytt ombyte till en av mina affordables idag :angel:.
Ett B... military rubber/canvas (black on black Hurricane) med viklås i nära nyskick.
Ganska affordable om man jämför med nypriset så jag kör på det. För icke likatänkande i detta fallet så blir det till att blunda en aning och ni utan skrupler tittar vidare :D
sljEcPW.jpg
Riktigt bra den där.

Jag har ingen gmt i samlingen längre och jag som ska ut och resa om två månader. det här måste lösas tänker jag.
bomba på med förslag och alternativ :)
Ingenting som ska anspela på något annat, inga hommager till Rolex eller liknande

@Adro Antingen den som @Birchgrove rekommenderar eller någon av C65 Trident GMT-modellerna.
väldigt mycket klocka för pengarna! Snäppet över Squales motsvarigheter och helt klart värt prisskillnaden.
3CBEE66F-9B0B-4A30-9699-F6A02D3C422E.jpeg
EDIT: Tänk på att CW har rabattkod som du hittar någon sida längre bak i tråden.
EDIT2: Jag störde mig också på förhand på ”högaffeln” och även på att CW står på vänster sida kl 9 men när man väl får klockan är det inget man tänker på.

Senast ändrad:
Sitter här med fingret på avtryckaren på en Stowa marine 36. Det mesta pekar mot att en sådan kommer att hamna i min ägo förr eller senare. Är det någon som har koll på var jag kan hitta ett bra band likt detta:
upload_2019-11-7_21-5-55.png

Det där bandet får mig att tänka på https://molequin.com/collections/ex...tion/products/tan-epsom?variant=6482660818972

strap.jpg

Men de är ju mer enfärgade än det du visar.

Jag har tittat på Stowa rätt många gånger, men för mig är det Antea som lockar. Om man inte vill Nomos.

Tillbaka
Topp