• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

image.jpeg

Vakna tråden !!!!!!!!!!
Det var länge sen.. Kul det också. Vilka grejer du hittar @Equilibrium :happyhappy:

Sitter här med fingret på avtryckaren på en Stowa marine 36. Det mesta pekar mot att en sådan kommer att hamna i min ägo förr eller senare. Är det någon som har koll på var jag kan hitta ett bra band likt detta:
upload_2019-11-7_21-5-55.png

Hittar du ett sånt band kan du väl hojta till här. Passar nog bra på min Sternglas också!

Nä fn, tar med några stockar varje gång när jag reser, har varit för lat för kolla on line best., ska nog funka o billigare, tror jag...
I världen är det 2 länder som har totalförbud mot snus, länderna är Island och Singapore och du vet ju var jag bor haha :)

Edit: Men här finns iallafall det inhemska 'neftóbak'. Snarlikt snus men man drar upp det i näsan. Ifall att du (eller någon annan i tråden) är nyfikna på att testa detta så skicka mig ett PM :)

Tillbaka
Topp