Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon! Morgonstund har snus i mun.Morrn, morrn 0528 här, kaffe, snus, KS och morgonmuggen![]()
Sitter här med fingret på avtryckaren på en Stowa marine 36. Det mesta pekar mot att en sådan kommer att hamna i min ägo förr eller senare. Är det någon som har koll på var jag kan hitta ett bra band likt detta:
![]()
Eller som horan sade: Morgonstund har pung i mun.Godmorgon! Morgonstund har snus i mun.![]()
Gooood mööööning (som de sa i hallo hallo emliga armen)Morrn, morrn 0528 här, kaffe, snus, KS och morgonmuggen![]()
Jag är så förbannat tankspridd och ser udda länkar mellan de otroligaste sakerDet var länge sen.. Kul det också. Vilka grejer du hittar @Equilibrium![]()
Jag älskar 'Allo allo'Gooood mööööning (som de sa i hallo hallo emliga armen)
Roligt är det i alla fall, keep it up...Jag är så förbannat tankspridd och ser udda länkar mellan de otroligaste saker
Inte speciellt användbart i vardagen men vad f*n, man gör så gott man kan !
Haha, eller det...Eller som horan sade: Morgonstund har pung i mun.
Orienten är ju riktigt riktigt vass!Klockorna som för tillfället ligger framme på skrivbordet.
![]()
Nä fn, tar med några stockar varje gång när jag reser, har varit för lat för kolla on line best., ska nog funka o billigare, tror jag...Finns det snus i Filippinerna ?
Orienten ja. Den är riktigt bra. Både denna standard date och den förra är extremt bra klockor för pengarna. Denna går ju fortfarande att få tag på. Den blåa standard daten är inte fy skam den heller.Orienten är ju riktigt riktigt vass!
I världen är det 2 länder som har totalförbud mot snus, länderna är Island och Singapore och du vet ju var jag bor hahaNä fn, tar med några stockar varje gång när jag reser, har varit för lat för kolla on line best., ska nog funka o billigare, tror jag...
Hemska tanke. Vad är straffet vid snusning?I världen är det 2 länder som har totalförbud mot snus, länderna är Island och Singapore och du vet ju var jag bor haha![]()
De tar stickprover vid tullen i Keflavik (där man landar) och du får böter motsvarande c:a 1000 SEK och snuset blir konfiskerat. Edit: Men å andra sidan kan du ha tur och knata igenom utan problem.Hemska tanke. Vad är straffet vid snusning?
Ja då får jag fått paddla över om jag ska dit, ja eller man kanske skulle kunna öva sig att tänja ut.....nej det får bli kanotDe tar stickprover vid tullen i Keflavik (där man landar) och du får böter motsvarande c:a 1000 SEK och snuset blir konfiskerat. Edit: Men å andra sidan kan du ha tur och knata igenom utan problem.
Jag har stirrat mig blind på denna annons, klockan ges praktiskt taget bort. Tyvärr (måste jag säga) besitter jag inte finansiella muskler för att landa dennaFn kan ingen köpa Tudorn på KS, 1926, för 13k, mkt trevlig, affordable ?
Om du kommer hit nån gång så får du kvarta gratis hos migJa då får jag fått paddla över om jag ska dit, ja eller man kanske skulle kunna öva sig att tänja ut.....nej det får bli kanot.
Det tackar man förOm du kommer hit nån gång så får du kvarta gratis hos mig![]()
Fasen du... kompisen... Vill du inte prova isländskt näs-snus ?Nattis tråden
![]()
KokainurFasen du... kompisen... Vill du inte prova isländskt näs-snus ?
Nemas problemas, men som sagt jag bor på norra IslandDet tackar man för.
Du är inte särskilt bra på att sälja in stället precisOch jag säger det nu med engång, ALLT är dyrt på Island, och då menar jag verkligen dyrt så In i h'vete.
Den urtavlan är fade mig åtminstone halv-psykedelisk on tha roooooooooocksSomnar in till discolampa och ljudbok, godnatt tråden
![]()