Nej för fasen, håll dig borta så långt du bara kan !!!Du är inte särskilt bra på att sälja in stället precis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej för fasen, håll dig borta så långt du bara kan !!!Du är inte särskilt bra på att sälja in stället precis![]()
Min fru bad mig stänga av den, hur gör man?Den urtavlan är fade mig åtminstone halv-psykedelisk on tha roooooooooocks
Har redan börjat paddla, no retreat no surrenderNej för fasen, håll dig borta så långt du bara kan !!!
Snabba puckar !Har redan börjat paddla, no retreat no surrender![]()
Vända upp och ned ??Min fru bad mig stänga av den, hur gör man?
... la mig på soffan istället, hon fattar ju ingentingVända upp och ned ??
Var glad att du har fru/sambo/flickvän, alla är inte så lyckliga.... la mig på soffan istället, hon fattar ju ingenting![]()
Men... Ok, välkommen till trådenPackade upp en Panzera Aquamarine 45 igår.
Rackarns nöjd. Strax över 3000 ink tull moms å frakt.![]()
Attans vad trevligt, tack skall du haJag med blir glad av dem. Här ett par tre fyra st
![]()
![]()
![]()
![]()
Fin. Är det brons och 45 mm?Packade upp en Panzera Aquamarine 45 igår.
Rackarns nöjd. Strax över 3000 ink tull moms å frakt.![]()
Tack, gillar dem skarpt. De flesta jag köpt har kostat runt eller under 6 kkr nya...Attans vad trevligt, tack skall du ha
Närapå lite för dyra för mig men jag gläds med dig !
Jag gläds med digTack, gillar dem skarpt. De flesta jag köpt har kostat runt eller under 6 kkr nya...
Glycinerna är skitcoolaJag med blir glad av dem. Här ett par tre fyra st
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag måste nog (enligt vetenskapligt utformade diagram) snart köpa en klocka av dig för att bibehålla balansen i universumTack, gillar dem skarpt. De flesta jag köpt har kostat runt eller under 6 kkr nya...
Du har så fina själv, lätt att glädjas åt dem också. Åsså har du ju en RLT.... ett tag tillJag gläds med dig![]()
Tack, verkligen.Glycinerna är skitcoola![]()
Haha ja det stämmer, jag har inga alls planer på att sälja den a.t.m men när/om det sker så blir det till dig @kjesul och för priset vi redan enats omDu har så fina själv, lätt att glädjas åt dem också. Åsså har du ju en RLT.... ett tag till![]()
De går väl inte och klämmer på folks överläppar väl?De tar stickprover vid tullen i Keflavik (där man landar) och du får böter motsvarande c:a 1000 SEK och snuset blir konfiskerat. Edit: Men å andra sidan kan du ha tur och knata igenom utan problem.
Go figureDe går väl inte och klämmer på folks överläppar väl?
Yes sir. Midnight blue, mörkgrönt läderbandFin. Är det brons och 45 mm?
Kötta på med fler bilder och du kommer snart fatta vilken tråd som är trevligastYes sir. Midnight blue, mörkgrönt läderband
Tjusigt, spännande med patineringen. Du har ett stort spann på storlekar, 36-45 mm, imponerande.Yes sir. Midnight blue, mörkgrönt läderband
Ah jag får la skriva det inför alla i tråden, ifall ni beger er hitåt (västerut) så får ni gärna slagga hos undertecknad.
Testa San Martin, kommer inte bli besviken..Så om jag nu skall vika ner mig och skaffa mig en bronsdinka, vilken bör jag satsa på?
Finns ju en heeeel del vackra pjäser i denna tråd!![]()
Absolut! Ska gräva vidare.Hittar du ett sånt band kan du väl hojta till här. Passar nog bra på min Sternglas också!