• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick just upp detta på Facebook
Screenshot_2019-12-27-16-09-07-267_com.facebook.katana.jpg

@DanielGsson har du mer bilder/info?
 
Missade to pull the triggar igår för Traska Freediver, fan andra ggn jag missar, gör en förfrågan här om ngn
flippar sin så ställer jag mig först i kön, gärna med blå tavla!
 
Var inne hos uris en stund idag och fick se denna ”nyhet”. Tydligen släppt i 500 ex - Carl Gustaf. Rätt snygg och ännu snyggare box i likadant trä som i gevärskolvarna :). Grymt snygga band också, klocka 42mmz
73768E58-B9D2-4A50-99C8-126F0F2AAB34.jpeg

Oj, de hade jag glömt. Skoj att de kommer ut på marknaden. Deras intro här på forumet var nog lite prematurt men nu kanske de återkommer. :)

Såg du priset i butik?
 
Var inne hos uris en stund idag och fick se denna ”nyhet”. Tydligen släppt i 500 ex - Carl Gustaf. Rätt snygg och ännu snyggare box i likadant trä som i gevärskolvarna :). Grymt snygga band också, klocka 42mmz
73768E58-B9D2-4A50-99C8-126F0F2AAB34.jpeg
Det är väl samma tillverkare som har en riktig katastrof-tråd här på forumet. Självmål på självmål. Jag hade hållit mig borta :p
 
Tillbaka
Topp