He he, endast på apoteket här, känsliga saker i Katolska länder, därför alla har förtielva kids här, vi nöjer oss med en...Är det såna där filippinska microkondomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
He he, endast på apoteket här, känsliga saker i Katolska länder, därför alla har förtielva kids här, vi nöjer oss med en...Är det såna där filippinska microkondomer?
Inget vid skrivande stund,men vart inne på en Helgray länge nu.Jaha, vad förlustar ni er med idag?
Själv kör jag denna .
Jaha, vad förlustar ni er med idag?
Själv kör jag denna .
Slängde upp min San Martin till försäljning. Kom och köp! https://klocksnack.se/threads/san-martin-tiger-shark.125293/
/ P
Fast den översta är den olivfärgade?Alltid gillat zelos hammerhead. Var lite sugen på 2:an i brons så bad om en bild på ”patina” tavlan och insåg då att det är en del skillnad mellan tavlorna nu och föregående. Nog tyvärr åt det sämre hållet för mig, vad säger ni?
(äldre)
(Nya)
Finns det några hammerhead kvar i denna tråd?
Fast den översta är den olivfärgade?
Spännande, vad är det för något som byter ägare? Paradiven?Med hälsningar från mig och @FOQ
Snygg. Dum fråga kanske. Är den en homage av en annan klocka?
Jag kör på din linje. Den gamla är bättre och känns lite mer old-school.Alltid gillat zelos hammerhead. Var lite sugen på 2:an i brons så bad om en bild på ”patina” tavlan och insåg då att det är en del skillnad mellan tavlorna nu och föregående. Nog tyvärr åt det sämre hållet för mig, vad säger ni?
(äldre olivfärgade tavlan)
(Nya ”patinatavlan” med andra index)
Jag skulle köra på den nya bronsarn i teal jag tycker indexen lyfter rejält!ja precis, oliv är den ”äldre” versionen och den nya är patinatavlan (Bild 2). Kanske dumt exempel då de är rätt lika
(ändrade lite för att förtydliga)
Jag skulle köra på den nya bronsarn i teal jag tycker indexen lyfter rejält!
Spännande, vad är det för något som byter ägare? Paradiven?
Mycket bra val, Club är min absoluta favorit bland NomosDet var denna som gick över till mig efter en tids tjat på @hammermountain. Trevligt möte F2F i all hast.
Gillar nya versionen starkt och önskar att jag hoppat på tåget såhär i efterhand. Teal-tavlan är grymt snygg.Alltid gillat zelos hammerhead. Var lite sugen på 2:an i brons så bad om en bild på ”patina” tavlan och insåg då att det är en del skillnad mellan tavlorna nu och föregående. Nog tyvärr åt det sämre hållet för mig, vad säger ni?
Kollade runt nu men såg ingen kod tyvärr. Om någon minns den kan man ju testa om den funkar.Den är superfin! Vet dock inte om det fortfarande är 15%. Gå in på deras sida på Instagram och kika vetja
Gillar nya versionen starkt och önskar att jag hoppat på tåget såhär i efterhand. Teal-tavlan är grymt snygg.
Typ samma som på Zelos hemsida, 369 usd blir 369 eur. På ett ungefär.De är ju inte fula oavsett tavla Iof
Någon som har koll på priset de brukar kosta på seriouswatches? Känns som det borde vara kring 4.5-5k (vad jag minns). Från zelos ca 3.4k plus moms då.
Jag tycker också de nya tavlorna är sämre. Safiret är mindre kupat på de nya modellerna med, vilket inte är en fördel. Helium ventil har de fått med. Jag har en stål med meteroite tavla av gamla modellen i samlingen.Alltid gillat zelos hammerhead. Var lite sugen på 2:an i brons så bad om en bild på ”patina” tavlan och insåg då att det är en del skillnad mellan tavlorna nu och föregående. Nog tyvärr åt det sämre hållet för mig, vad säger ni?