Urtyp
Guld
Skål!Kvällens affordable. Saknar mina andra Khakis men gött att ha en kvar iallafall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål!Kvällens affordable. Saknar mina andra Khakis men gött att ha en kvar iallafall
Lägger in en bild på min Anordain model 2 med emaljurtavla. Supernöjd med den!
Grym tavla. Vad för verk sitter i dessa?
Frun fick en i julklapp. Det är en fantastisk klocka, verkligen.
Sellita SW-210-1Grym tavla. Vad för verk sitter i dessa?
Någon skrev i Squaletråden att de har skickats ut med DHL så de första borde eventuellt landa imorgon?God fortsättning allesammans!
När kommer "micro LE" Squalen? Ser framemot att se hur den blev irl
Mycket snart. Borde dyka upp bilder kommande vecka.God fortsättning allesammans!
När kommer "micro LE" Squalen? Ser framemot att se hur den blev irl
Lätt! Snart klara med föregående köp så nytt projekt behöver hittasGruppköp någon?
sen kan vi gruppdyka 6000m
Coolt ändå. Skulle dock hellre köpa en Omega Seamaster Ultra Deep Professional.Gruppköp någon?
sen kan vi gruppdyka 6000m
Den var snygg. Så många klockor, så lite tid...Inget vid skrivande stund,men vart inne på en Helgray länge nu.
Någon i tråden som ägt?
Ja. Kollat en hel del på den, men verkar som de bara skickar från Kanada.Den var snygg. Så många klockor, så lite tid...
Heeey! Det är ju bara några hundra meter från mig. Vi får dra en dagvard eller helst en benfri vid tillfälle framöver och snacka klockorCW och jag kollar läget!!
känner igen det där... Vildamark??Varit och sett till att vi når bastun till nyår. Men vågar man basta och hoppa i plurret med dinkan?
Inte alls, är jag rädd. Privata grejer mitt i ljusa Småland!känner igen det där... Vildamark??
Lägger du in valutan också? Räcker inte med bara siffror har jag för mig, typ 100sek.Håller på att lägga ut en annons med tillbehör! Har gjort ett par innan, men det var ett tag sen! men den säger att det är något fel med priset?? Har provat alla format känns det som. Någon som vet?
Provat både SEK, sek, KR, krLägger du in valutan också? Räcker inte med bara siffror har jag för mig, typ 100sek.
skumt... då vet jag inteProvat både SEK, sek, KR, kr
Varit och sett till att vi når bastun till nyår. Men vågar man basta och hoppa i plurret med dinkan?
Det tycker jag helt klart.Heeey! Det är ju bara några hundra meter från mig. Vi får dra en dagvard eller helst en benfri vid tillfälle framöver och snacka klockor
Nej... det är skumt! Provat både från mobilen och datorn.skumt... då vet jag inte
Har du mellanrum mellan siffrorna och sek fungerar det inte för mig iaf. Så skriver allt typ 100sekProvat både SEK, sek, KR, kr
HAHA... nu gick det! måste varit något fel!Nej... det är skumt! Provat både från mobilen och datorn.
Mailade admin
Wow grattis i förskott! Vilken var din gamlaSåja... Ny Damasko beställd
Saknad min gamla för mycket! Blir en paket öppning när den är färdig byggd!!
@JockinhoTyp samma som på Zelos hemsida, 369 usd blir 369 eur. På ett ungefär.