Kommer säkert att cirkulera en del såna här på K&S så det kommer att gå att köpa tillbaka om du ångrar dig sen.Och en finns på köp och sälj nu, tråkigt nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer säkert att cirkulera en del såna här på K&S så det kommer att gå att köpa tillbaka om du ångrar dig sen.Och en finns på köp och sälj nu, tråkigt nog
Blir lite som gruppköpen, brukar gå att kunna köpa och sälja dem i omgångar (bra (eller?) för oss med svår beslutsångest).Kommer säkert att cirkulera en del såna här på K&S så det kommer att gå att köpa tillbaka om du ångrar dig sen.
Jag tvekar än - men vill bli likvid när rätta 30-årsköpet dyker upp. Man får dock kalla fötter när man ser hur krispig bezeln och hela klockan är..Kommer säkert att cirkulera en del såna här på K&S så det kommer att gå att köpa tillbaka om du ångrar dig sen.
Vridringens färg är spännande. Den varierar mellan ljusgrå, ljusgrön, grön och svart. Allt beroende på ljuset.Snyggt jobbat med mikro-squalen, den blev riktigt bra. Trevlig vridringsfärg!
Bättre att unna sig en 30-årspresent nu och sen köpa tillbaka Squalen när det är bättre läge. Lär som sagt inte vara några problem att få tag i en.Jag tvekar än - men vill bli likvid när rätta 30-årsköpet dyker upp. Man får dock kalla fötter när man ser hur krispig bezeln och hela klockan är..
Bjuder på en dagsfärsk bild också.
Tackar som frågar. Det gick väldigt bra på den muntliga delen. Väntar fortfarande slutgiltigt besked för själva uppsatsen men tror att det ska gå vägenSnyggt!
Hur gick det med försvaret av kandidatuppsatsen förresten? Eller säger man försvar? Framläggning? Examination? Jag har ingen kandidatexamen och det är 25 år sen jag själv avslutade mina studier så jag minns inte vad man säger.
Ja, borde ju vara minst det dubbla!Lite lågt pris kanske?
Vet inte vad det var för pris, länkade bara när jag såg Nilas ledsna inlägg om att ha missat mikroklockan.Lite lågt pris kanske?
PREMIUM! Kostar ju $120 mer än vad vi gav och $30 mer än en standard 1545.
Wow! Eftersom de annonserar ut 5st, undras om vi har två kvar till vårat pris med gruppköpsrabatten?PREMIUM! Kostar ju $120 mer än vad vi gav och $30 mer än en standard 1545.
Tackar som frågar. Det gick väldigt bra på den muntliga delen. Väntar fortfarande slutgiltigt besked för själva uppsatsen men tror att det ska gå vägen
Den här bilden fångar klockans karaktär så sjukt bra. Ville bara ha det sagt!Bjuder på en dagsfärsk bild också.
Matchar ju Saaben väldigt bra måste jag säga @Lindellc har du uppgraderat din fina 900 till en 9-3?Den här bilden fångar klockans karaktär så sjukt bra. Ville bara ha det sagt!
Nej, hjälper en vän att sälja sin 9-3, så är bara ute och håller den vid liv en kort sväng. 900an fick dock lämna för ett tag sen, gick sönder på tok för ofta för att jag skulle orka med den. Så nu kör jag en liten snorgrön Clio iställetMatchar ju Saaben väldigt bra måste jag säga @Lindellc har du uppgraderat din fina 900 till en 9-3?
Ja, det gick fort för nu är den såld! Låter köparen introducera sig om denne vill i tråden =)Kommer säkert att cirkulera en del såna här på K&S så det kommer att gå att köpa tillbaka om du ångrar dig sen.
Kul att den gick så snabbt. Grattis till både dig och köparen!Ja, det gick fort för nu är den såld! Låter köparen introducera sig om denne vill i tråden =)
Borde kosta 1 mille minstPREMIUM! Kostar ju $120 mer än vad vi gav och $30 mer än en standard 1545.
Minst! Är nog en av de mest exklusiva Squale-varianterna någonsin.Borde kosta 1 mille minst
Äh, repa skiten nu så att du slipper oroa dig sen! Första är alltid värst.Den fick följa med ut på fältet idag! Inte repa inte repa inte repa...
50spänn på Nilas Bra deal också, billigaste LE:n på KSKul att den gick så snabbt. Grattis till både dig och köparen!