Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PVD om du frågar mig, solklartÄr fortsatt kär i denna men söker ett mjukare nato än original. Verkar svårt att hitta med titanlook på spänne dock. Tror ni PVD eller borstat hade sett bäst ut annars?
![]()
Påminner om en Key Lime pie!Nykomlingen
![]()
Ser trevlig ut. Fräscht medDet kom ett paket idag! Beställdes på midsommarafton och skulle komma i mitten av november men kom idag, så nästan två månader försenadmen nu är den här så jag kör en liten paketöppning här i mikrotråden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är riktigt nöjd och denna kan nog bli en keeper!![]()
Den är 42mm och bara 46mm lug to lug, bärs betydligt mindre än min Pelagos iaf. Blir bara mer och mer nöjd med denSer trevlig ut. Fräscht medindex som loggan typ
Vad är det för storlek?
Har du sålt din Chopard ?kontrar/kompletterar med förvrängd nia
![]()
Har du sålt din Chopard ?
Helt missat. Är det något som gör att köpa fortfarande?Vet inte om Alba räknas som mikro när det är ett av Seikos märken, men affordable är den om inte annat. Har postat (andra bilder på) den i ett par trådar, men den kan den få vara värd? I alla fall borde andra som spelade Nintendo på 80-talet (eller som upptäckt charmen med 80-talsspelen i efterhand) uppskatta denna.
![]()
Jajamän!Helt missat. Är det något som gör att köpa fortfarande?
Beinhart!![]()
Nytt från Stenhjärtat
Grön Keramisk Bezel![]()
Obs! Kan finnas en till försäljning närmare inom kort.Helt missat. Är det något som gör att köpa fortfarande?
Då chillar jag lite ^^Obs! Kan finnas en till försäljning närmare inom kort.(enligt devisen ”Det finns inga keepers”)
Jajamän!
Det var här jag hade den i korgen: https://okini.land/en/13556-watch-qwartz-super-mario-bros-black-alba-seiko.html
Som kallast nu, ca 25 low, och typ 30 high, nastan mossa pa , pa morgonpromenix
Ser ut att vara en väldigt fin FREDAGSmorgonSom kallast nu, ca 25 low, och typ 30 high, nastan mossa pa , pa morgonpromenix
![]()
Det här med tidszoner kan man bli förvirrad av! Tänk att de redan börjat sin Fredagstråd där!Ser ut att vara en väldigt fin FREDAGSmorgon![]()
Man blir ju helt snurrig, bättre om alla körde GMTDet här med tidszoner kan man bli förvirrad av! Tänk att de redan börjat sin Fredagstråd där!
Du får skriva av dig här iställetTack, har besok fran England, en gammal college buddie som ska entertainas, samtidigt som kneg o familjeliv, kul men jobbigt. En betraktelse, han ar, i mina ogon aven en typisk Rolex agare, hade pa sig en blusie, 6 siffrig, forsta jag namnde, jag foredrar 5 siffriga refs, han fattade nada, kopte som manga Roooleks for status, vilket ar helt ok saklart och han ar man nog att erkanna oxa, jag forsokte dra lite historia om olika sub refs, men for tomma oron![]()
Det är ju UTC man ska säga nu!Man blir ju helt snurrig, bättre om alla körde GMT... fast det är ju klart, andrahandsvärdet på GMT-dinkor skulle ju rasa
![]()
Samma här, jag köper bara. Ytterligare bonus är att man inte behöver bry sig om andrahandsvärdetNej, den stannar nog så länge jag inte verkligen behöver en bunt pengar. Alla mina annonser resulterar i att klockorna behålls för all evighet verkar det som.