Tyvärr, den gick fort och jag hann inte sortera om i tankar och planer50spänn på NilasBra deal också, billigaste LE:n på KS
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, den gick fort och jag hann inte sortera om i tankar och planer50spänn på NilasBra deal också, billigaste LE:n på KS
![]()
Det var sjuHur många finns kvar från gruppköpet och till försäljning? ”Oväntat” intresserad![]()
En Mark III va tillochmed?Kan ju inte bara sitta å glo på Mikro dinkan....
Precis hemkommen: Richard LeGrand Odyssea Mark II
![]()
En Mark III va tillochmed?
Hur många finns kvar från gruppköpet och till försäljning? ”Oväntat” intresserad![]()
Tänkbart jag fortfarande läser LionLoggan återfinns på kronan också, är lite tydligare där.
![]()
Haha, det har jag aldrig tänkt på.Tänkbart jag fortfarande läser Lion![]()
Vad är det du inte gillar med den..?Härligt med alla bilder på L.E.
Jag postar en bild på Mudmaster som jag inte trivs med
![]()
Den sitter inte lika bekvämt som mina andra G. Då har jag även haft gwg-1000.Vad är det du inte gillar med den..?
Har du provat GG-1000?Den sitter inte lika bekvämt som mina andra G. Då har jag även haft gwg-1000.
JaHar du provat GG-1000?Den är lite mindre och i mitt tycke snyggare.
Exakt vad jag med gjorde, han är kanske född i lejonets tecken.Tänkbart jag fortfarande läser Lion![]()
Dagens andra kom ut på säljdelen nyss: https://klocksnack.se/threads/squale-le-mikrotrådsklockan.125937/
Har tyvärr inte testat GWG-1000 än men är bra sugen. Tycker att min sitter ganska bekvämt men inte i närheten av Mudman, GW-7900 eller Square. Vad är det som gör att GWG sitter bättre? Är bandet mjukare på den?Den sitter inte lika bekvämt som mina andra G. Då har jag även haft gwg-1000.
Har du bytt panel i saab 900anBjuder på en dagsfärsk bild också.
![]()
Ja det kan vara så,känslan för mig är att bandet känns ganska hårt,dock har jag bara använder den 10-talet gånger.Har tyvärr inte testat GWG-1000 än men är bra sugen. Tycker att min sitter ganska bekvämt men inte i närheten av Mudman, GW-7900 eller Square. Vad är det som gör att GWG sitter bättre? Är bandet mjukare på den?
Har använt min mycket mer än så, bandet har inte blivit bättre...Ja det kan vara så,känslan för mig är att bandet känns ganska hårt,dock har jag bara använder den 10-talet gånger.
Carbonbanden är mycket mjukare.Har använt min mycket mer än så, bandet har inte blivit bättre...![]()
Finns det något sånt band man skulle kunna släng på GG-B100?![]()
![]()
Carbonbanden är mycket mjukare.
Har haft Mudman och Rangeman ångrar lite att jag sålde dessa men då va det dax för annat.
Vet inte,har faktiskt inte tänkt på det.Finns det något sånt band man skulle kunna släng på GG-B100?
Ja lite ångrar man avhoppningen.Snart helg :-D
Ett stort tack till alla inblandade som gjorde att denna klocka blev möjlig, den växer mer och mer i mina ögon.
![]()