Waldorf
Guld
Ouups. Priset är ju en sak med det där andra avskräcker nogOk ska det vara på det viset nu ,säljes för endast 12551:- bjuder på hemleverans iförd stringkallingar och lösnäsa vid snabb affär
![]()
![Angel :angel: :angel:](/styles/baisik/xenforo/smilies/angelic.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ouups. Priset är ju en sak med det där andra avskräcker nogOk ska det vara på det viset nu ,säljes för endast 12551:- bjuder på hemleverans iförd stringkallingar och lösnäsa vid snabb affär
![]()
Jag behöver inte klockan men jag tar resten. Tar du Swish?Ok ska det vara på det viset nu ,säljes för endast 12551:- bjuder på hemleverans iförd stringkallingar och lösnäsa vid snabb affär
![]()
Nu sårar du mig djupt, tänkte nog på merförsäljning i detta fallOuups. Priset är ju en sak med det där andra avskräcker nogEller är det omvänd marknadsföring, betala lite mer och slipp...
![]()
Alltid redo, Ibland swish men föredrar cash i linningenJag behöver inte klockan men jag tar resten. Tar du Swish?
Förlåt, bara en spontanreaktion från en gammal och gammaldags jä***a gubbjä***l.Nu sårar du mig djupt, tänkte nog på merförsäljning i detta fall![]()
Men inga stringisar va?Funderar på att sälja min LE-Squale. Den är använd av mig, vilket ökar värdet. En snygg tjej har rört den. Den har åkt buss en gång. Endast 26 000:- och då ingår frakt i postens blå.
Jodå, den snygga tjejen tror jag hade stringMen inga stringisar va?![]()
Om hon fes så kom det en klassiker 'Air on a G-string'.Jodå, den snygga tjejen tror jag hade string
Now we're talking.Jodå, den snygga tjejen tror jag hade string
Helt ok och du har förmodligen helt rätt ändå när jag tänker efterFörlåt, bara en spontanreaktion från en gammal och gammaldags jä***a gubbjä***l.![]()
Jaha tror, så det enda hon fingrade på var din klocka?Jodå, den snygga tjejen tror jag hade string
Stämmer, fick min 1986 när jag började skolanÄr lite utav en keeper. Har två likadana till ifall något skulle gå sönder men än så länge är den enda delen som behövts en skruv till batteriet som jag klantade bort. Gillar den fortfarande och den funkar fint på bund för att maskera den nätta storleken på 31mm. Gissar på att den är värd en 50-lapp kanske
![]()
Det fixar vi, jag är game!Alltid redo, Ibland swish men föredrar cash i linningen![]()
Uj jag köpte mina två extra, en trasig och en fungerande, för 75spännDen jag såg kostade 200![]()
Somur jagur troddur, alltur slutur på ur![]()
![]()
Dagens isländska-lektion, en mycket enkel sådan![]()
~Eins og ég held, alt endar á ur...Somur jagur troddur, alltur slutur på ur.
Mitt känns mer isländskt än ditt, mej lurar du inte~Eins og ég held, alt endar á ur...
Hrafninn flygur, mycket bra film.~Eins og ég held, alt endar á ur...
2700kr för en Traska limiterad till 25 ex är ju ett äckligt bra pris.
https://klocksnack.se/threads/traska-freediver-prisbump-sas-klocka-och-seiko-sarx013-såld.125832/
Är det ett svårt språk?![]()
![]()
Dagens isländska-lektion, en mycket enkel sådan![]()
Samma här. Delade inte ut många hjärtan kan jag säga ...Melodifestivalen
![]()
Det är nog ganska svårt ja, böjningarna är svåra att få kläm på. Till exempel så böjs namn, finns nog regler och sådant men sån skolbänks-inlärning är inte min kopp the. När jag flyttade hit började jag jobba på förskola. Barn är de bästa språklärarna man kan fåÄr det ett svårt språk?