Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där är du faktiskt väldigt konservativ. Väldigt få idag skulle anmärka på ett elegant armbandsur till smoking. Framförallt om man gillar klockor känns det udda att ha en invändning. Frack är däremot något annat och då är det ett tunt elegant fickur som gäller, ett sk frackur.Smoking är ju kanske ingen vanlig klädkod i Sverige, i alla fall inte i mina kvarter, men jag skulle nog räknat smoking som frack i de lägena - dvs inget armbandsur alls. Men jag är kanske för gammalmodig och stockkonservativ igen?![]()
Den är borta2700kr för en Traska limiterad till 25 ex är ju ett äckligt bra pris.
https://klocksnack.se/threads/traska-freediver-prisbump-sas-klocka-och-seiko-sarx013-såld.125832/
Stenhård ju, Mamma MiaNågra få dagars 15% kinesisk nyårs-deal hos Armida och Helson.
Kanske bara jag men gillar nya Porthole i 40mm
![]()
![]()
Jean Richard Terra och Aquascope är riktigt coola.Precis som jag skrev ovan.![]()
Misstänkte att den kunde falla dig i smakenStenhård ju, Mamma Mia![]()
Dubbla kronor eller utsmyckning?Några få dagars 15% kinesisk nyårs-deal hos Armida och Helson.
Kanske bara jag men gillar nya Porthole i 40mm
![]()
![]()
Tror det är dubbla, en för vridringen på insidan men är inte 100Dubbla kronor eller utsmyckning?
Hur går det med axeln?![]()
![]()
Fin dag idag
Dricker Java och lyssnar på pop-orkestern Suffocation.
Förbannat sakta... men den har åtminstone inte hoppat ur led fler gånger. Jag håller överarmen mot sidan av kroppen hela tiden så jag håller på att utveckla ett nytt (läs: underligt) rörelsemönsterHur går det med axeln?
Ok!!Förbannat sakta... men den har åtminstone inte hoppat ur led fler gånger. Jag håller överarmen mot sidan av kroppen hela tiden så jag håller på att utveckla ett nytt (läs: underligt) rörelsemönster![]()
Du får gilla, artrosen får tio minus gillaOk!!
Hoppas det reder sig och du slipper mina bekymmer.
Har gått 1 år nu och rörligheten är inte som förr samt fått atros pga den va bruten.
Håller tummarna.Du får gilla, artrosen får tio minus gilla
Rörligheten i underarmen är dock precis som den ska. Hoppas det fortsätter så så jag kan fortsätta spela gitarr.
Inga problem där. Syns tydligt som tusan
JaInga problem där. Syns tydligt som tusan.
Mitt bilfixande går nästan i vila under vintern.Jaotroligt det är soooooool
![]()
Ska åka o tvätta bilen nu,o varenda gång blir det regn.
Kanske ska låta bli![]()
Grattis! Ser fram emot fler bilder. Tittade själv på den otaliga gångerJag slog till på den tråkiga gråa idag
Måste få en inblick i hur som är.
![]()
Ja o även på Insta.Grattis! Ser fram emot fler bilder. Tittade själv på den otaliga gånger.
Har du spånat med din urmakare ?Vet inte riktigt hur det gick till men denna smög upp på armen idag igen.
![]()