• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vädrar i tråden först, Up for grabs. Lägger upp på K & S lite senare :)

Mako Ice (Helt ny)
IMG_20200203_104317.jpg
IMG_20200203_104420.jpg
IMG_20200203_104456.jpg
IMG_20200203_104915.jpg
IMG_20200203_110354.jpg
IMG_20200203_111223.jpg

Obris Morgan SeaStar70S (Fint skick men med bruksspår)
IMG_20200203_120051.jpg
IMG_20200203_120401.jpg
IMG_20200203_120540.jpg
IMG_20200203_120457.jpg
IMG_20200203_120556.jpg

Jag läste nu den 3/2~20 genom den nyligen reviderade tråden 'Principer för forumet'. Det står ju där tydligt att diskussionsdelen dvs även denna tråd skall hållas 'ren' om klockor. Och att allmänt trams och spånande om allt möjligt annat skall tas i 'Lifestyle'.

Jag känner mig såklart träffad av detta eftersom jag (som ni vet) har lite väl lätt att börja skriva och posta om helt andra saker än topic. Det jag undrar över är ifall ni tycker att vi trådvänner skall skapa ett nytt ämne i sektionen Lifestyle typ: 'Micro/affordablefreakens allmänna trams och lattjolajbanlåda' ???

Jag läste nu den 3/2~20 genom den nyligen reviderade tråden 'Principer för forumet'. Det står ju där tydligt att diskussionsdelen dvs även denna tråd skall hållas 'ren' om klockor. Och att allmänt trams och spånande om allt möjligt annat skall tas i 'Lifestyle'.

Jag känner mig såklart träffad av detta eftersom jag (som ni vet) har lite väl lätt att börja skriva och posta om helt andra saker än topic. Det jag undrar över är ifall ni tycker att vi trådvänner skall skapa ett nytt ämne i sektionen Lifestyle typ: 'Micro/affordablefreakens allmänna trams och lattjolajbanlåda' ???
Äh, så länge ingen skvallrar så är det ju lugnt ;)

Tycker tråden är trevlig som den är. Så länge ingen bryr sig... Eller en egen avdelning (eller vad det heter) :)

Tillbaka
Topp