Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Co-lab Hamtun Anouk?Nej men är det måndag så är det måndag. En bild till på Hamtun Nanok.
![]()
Mycket bra!Co-lab Hamtun Anouk?![]()
![]()
Gamma Ray är riktigt bra!!Mycket bra!
Väntar på en colab mellan Gruppo Gamma och Gamma Ray.
![]()
Micro-måndag, jag och min Zelos Swordfish tar en liten promenad i den härliga vintersolen.
Trevlig vecka tråden!
![]()
Kai HansenMycket bra!
Väntar på en colab mellan Gruppo Gamma och Gamma Ray.
![]()
Har du gift dig med din klocka..?Frugan fick ett nytt band!!
![]()
Det var ju ett galet fruntimmer i Sverige som (för några år sedan) antingen redan hade gift sig med, eller ansökte om lov att få gifta sig med en naturtrogen nedskalad modell av en giljotin...Har du gift dig med din klocka..?
![]()
Var ju en annan som hade gift sig med Berlin-muren också. Fullt rimligt...Det var ju ett galet fruntimmer i Sverige som (för några år sedan) antingen redan hade gift sig med, eller ansökte om lov att få gifta sig med en naturtrogen modell av en giljotin...
Har du gift dig med din klocka..?
![]()
Man kanske borde...Har inte alla det?
Undrar om det är han som är mer aktiv eller om han har någon PR-person som kör hans konto nu.Den var ju lite oväntad, speciellt med tanke på att jag inte följer honom på varken insta eller youtube
![]()
Antingen det eller så är han bara väldigt förtjust i SqualeUndrar om det är han som är mer aktiv eller om han har någon PR-person som kör hans konto nu.
![]()
Skulle iofs kunna vara så.Antingen det eller så är han bara väldigt förtjust i Squale![]()
Äh, så länge ingen skvallrar så är det ju lugntJag läste nu den 3/2~20 genom den nyligen reviderade tråden 'Principer för forumet'. Det står ju där tydligt att diskussionsdelen dvs även denna tråd skall hållas 'ren' om klockor. Och att allmänt trams och spånande om allt möjligt annat skall tas i 'Lifestyle'.
Jag känner mig såklart träffad av detta eftersom jag (som ni vet) har lite väl lätt att börja skriva och posta om helt andra saker än topic. Det jag undrar över är ifall ni tycker att vi trådvänner skall skapa ett nytt ämne i sektionen Lifestyle typ: 'Micro/affordablefreakens allmänna trams och lattjolajbanlåda' ???
Tja, det står ju var och en fritt att antingen göra det eller att se åt andra hållet.Äh, så länge ingen skvallrar så är det ju lugnt![]()
Tycker tråden är trevlig som den är. Så länge ingen bryr sig... Eller en egen avdelning (eller vad det heter)Jag läste nu den 3/2~20 genom den nyligen reviderade tråden 'Principer för forumet'. Det står ju där tydligt att diskussionsdelen dvs även denna tråd skall hållas 'ren' om klockor. Och att allmänt trams och spånande om allt möjligt annat skall tas i 'Lifestyle'.
Jag känner mig såklart träffad av detta eftersom jag (som ni vet) har lite väl lätt att börja skriva och posta om helt andra saker än topic. Det jag undrar över är ifall ni tycker att vi trådvänner skall skapa ett nytt ämne i sektionen Lifestyle typ: 'Micro/affordablefreakens allmänna trams och lattjolajbanlåda' ???
Nej tyvärr, var nära att köpa senaste Divemaster men bangade i sista stund då jag helt enkelt inte klarar av storleken längre