Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Tänk den i 38mm......Nej tyvärr, var nära att köpa senaste Divemaster men bangade i sista stund då jag helt enkelt inte klarar av storleken längre
Väl utnyttjat tillfälle!Nu satte jag på frugan med.
Nu satte jag på frugan med.
Nu satte jag på frugan med.
Sätter ju färg på vilken tråkig måndagskväll som helstNu satte jag på frugan med.
Sätter ju färg på vilken tråkig måndagskväll som helst
Det vet jag att han är.Antingen det eller så är han bara väldigt förtjust i Squale
Det var tack vare honom som jag köpte min första Squale. Såg hans review på den blåa 1521an och blev helt såld.Det vet jag att han är.
Han har till och med en egen Squale-version, precis som vi.Antingen det eller så är han bara väldigt förtjust i Squale
I know, the Tiger Shark Vår är bättre Tror att han är lite avisHan har till och med en egen Squale-version, precis som vi.
Nope...Hello, hdstraps.com , ngn som handlat ?
Hallo, allt bra här, corona pa tapeten såklart, och grispest el vad det nu heter pa Svenska härjar, men livet rullar på, jobb, skola, skjutsa etc, etc...vädret är världsklass nu , runt 25 low och 30 high, sommaren kommer nästa månad, då blir det varmare o klibbigare....Nope...
Hur är läget där du befinner dig ?
Han har till och med en egen Squale-version, precis som vi.
Han har faktiskt två!I know, the Tiger Shark Vår är bättre Tror att han är lite avis
Så himla snygg. Hur stor är den?
Vad kul att du gillar den.
Införskaffade den vid släppet i somras, och uppskattar den fortfarande lika mycket!
Den mäter 42 mm, blev tvungen att dubbelkolla, då jag hade för mig den var 40 mm, så antar jag inte upplever den så stor.
(Specifications: Case : 42mm Diameter, 22mm Lug width, 48mm Lug to Lug Length, 13mm thickness)
Där ser man, då gillar man nog Skwaleeeee Undras om han har slutat på klockbutiken han började på för ett tag sedan, tycker han verkar vara tillbaka i sitt "war room"?Han har faktiskt två!
Nejdå, han jobbar fortfarande med Watch Box. Han har bara byggt upp en ny studio hemma som är i princip likadan.Där ser man, då gillar man nog Skwaleeeee Undras om han har slutat på klockbutiken han började på för ett tag sedan, tycker han verkar vara tillbaka i sitt "war room"?
Där ser man, då gillar man nog Skwaleeeee Undras om han har slutat på klockbutiken han började på för ett tag sedan, tycker han verkar vara tillbaka i sitt "war room"?
Nejdå, han jobbar fortfarande med Watch Box. Han har bara byggt upp en ny studio hemma som är i princip likadan.
Jag uttalar det mer som Squalä tror jag, är nog lite olika för att man är osäker. När Andrea uttalar det (VDn för Squalee) så uttalar han det som Squaall eller Squeijl. Det verkar som att han anpassar sig efter den han pratar med. Håller med om TGV, det är många som inte gillar honom men man får inte ta honom så allvarligt, det är en karaktär.Det måste vara fler än jag som alltid uttalar det ”squall-ee” i huvudet (som Wall-E i filmen). Blir som ett tvång att uttala det inombords.
Btw, love TGV. Väldigt trevliga recensioner och filmer.
Jag tänker att det ska uttalas som att rimma på whale (val), men kan vara lite som med Depeche Mode, som själva säger både ”Moude” och ”Modd”.Jag uttalar det mer som Squalä tror jag, är nog lite olika för att man är osäker. När Andrea uttalar det (VDn för Squalee) så uttalar han det som Squaall eller Squeijl. Det verkar som att han anpassar sig efter den han pratar med. Håller med om TGV, det är många som inte gillar honom men man får inte ta honom så allvarligt, det är en karaktär.