Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra, grattis x2!Jaha, då har min några dagar tidiga 50-års-present till mig själv landat.
Yema Superman Heritage 39mm.
Första intrycket av den är att den riktigt frustar av exklusivitet, både till utseendet och känslan över lag. Mycket nöjd eller mer.
Stort tack @Baramats för en smidig affär som vanligt och för en kanonfin pjäs.
Nu blir det bilder
Många tack . Är smått lyrisk över hur trevlig den var i verkligheten.Riktigt bra, grattis x2!
Grattis i förskott!Jaha, då har min några dagar tidiga 50-års-present till mig själv landat.
Första intrycket av den är att den riktigt frustar av exklusivitet, både till utseendet och känslan över lag. Mycket nöjd eller mer.
Nu blir det bilder
Stort grattis, denna är riktigt snyggJaha, då har min några dagar tidiga 50-års-present till mig själv landat.
Nu blir det bilder
Stort grattis till både klocka och halvhundraJaha, då har min några dagar tidiga 50-års-present till mig själv landat.
Nu blir det bilder
absolut, har du 39 mm så skall de funka, kollar pris och återkommerGår det att köpa den där länken separat? Jag har Heritage Blue också men den har en "tråkigare" länk tycker jag.
Första intrycket är att den vita tavlan är riktigt najsStort grattis till en trevlig pjäs .
Hur är första intrycket?
Tackar, tackar! Varför Superman, ja jag tror det är för att den är supertrevlig och väldigt manlig, där av Superman. Är nästan helt säkerGrattis i förskott!
Varför heter den Superman?
Tackar ! Ruggigt bra. Är lätt i klass med lite dyrare objekt som jag haft. Affordable-deluxe.Stort grattis, denna är riktigt snygg
Stort tack ! Ja det är inte förrän på fredag det är kört så rock n roll och carpe diem till dess .Stort grattis till både klocka och halvhundra
Stort tack ! (påminn mig inte )Stort grattis i förskott @Nilas !!
Tvåtonare är alltid rätt vad är det för märke, mina gamla ögon ser inte?Kör morfars gamla klocka emellanåt som måste ha många år på nacken.
En väldigt billig sådan, kanske en 500:-? Men sitter superskönt och stilren för den pengen.
Känner igen det där, höjdare it is! Tycker allt den är rätt affordable ändå. Ska ärligt erkänna att min sitter på typ 90% av vaken tid
En Moretime.Tvåtonare är alltid rätt vad är det för märke, mina gamla ögon ser inte?
Bättre än att vara arbetslös iafTre månader till sjukskriven, liksom... en bit in i maj
Men det går åt rätt håll iallafall.
SexigtEn Moretime.
Typ ur och Penn eller liknande
Oj, det var rejält. Inget ingrepp för att fixa till det? Bara bodybuilding? (Bellybuilding är min specialitet ).Tre månader till sjukskriven, liksom... en bit in i maj
Men det går åt rätt håll iallafall.
Det stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här
Tackar ! Spara klang och jubelfesten.
Snygga färger på den ”kaffeklockan”! Är ringen vridbar? Med 24 eller 48 klick, kanske?Oj, det var rejält. Inget ingrepp för att fixa till det? Bara bodybuilding? (Bellybuilding är min specialitet ).
Wotd btw
För min del är det helt ok med spam av klockbilder. Snygg, klassisk design också. Har den den fina bläckfisken med dykarhjälm av äldre modell på baksidan?Sorry folks för lite spam men jag är näst intill tårögd här .