Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den vinröda blev ju mumma.
Kom då sommaren för helv...Den vinröda blev ju mumma.
Jag tar tillbaka det jag sa. Armbandet gick av tredje gången jag skulle prova klockan efter storleksjustering.Man får gratulera till ett grymt köp
Det är korrekt observerat
Det vita! Oj så bra!
För det första Islandern på forumet kanske? Ser riktigt bra ut.Både mikro och affordable![]()
Jag tror faktiskt det, så är lite extra kulFör det första Islandern på forumet kanske? Ser riktigt bra ut.![]()
Men vad fan säger du?! Det ser ju riktigt rejält utJag tar tillbaka det jag sa. Armbandet gick av tredje gången jag skulle prova klockan efter storleksjustering.![]()
Ser bra ut.Både mikro och affordable![]()
Fan vad snygg den är. Grattis och inte alls avis..Idag damp den in! Malm Catalina Bronze med mörkblå tavla. Snabbt första intryck är: GALET bra! Brutalt gedigen byggd och dess storlek på 41mm är verkligen alldeles perfekt! Ett Seiko VK64 snurrar inuti och är mycket impad och glad att ett svenskt märke levererar detta!
Lovar fler bilder i paketöppnartråden!![]()
Jag måste vara underlig, jag kan ärligt säga att jag inte är avundsjuk på en enda klocka på forat.Fan vad snygg den är. Grattis och inte alls avis..![]()
Det stämmer. Är i stort sett en förfinad SKX013Ser bra ut.Är det den som är som en skx i boetten?
Det är bara ett uttryck.Jag måste vara underlig, jag kan ärligt säga att jag inte är avundsjuk på en enda klocka på forat.
Avundsjuka genererar inget utom negativitet och en känsla av misslyckande.
Aha, ok... jag är inte särskild slängd i att läsa mellan radernaDet är bara ett uttryck.Det är ju den klocka som jag är mest sugen på för tillfället.
Blev lite strul med bilderna men till slut fick jag till det! Och tack! Galet fin är den, är mäkta impad!Fan vad snygg den är. Grattis och inte alls avis..![]()
Redan spanat in dom, hehe. Den är verkligen jättefin. Vad är måtten l2l?Blev lite strul med bilderna men till slut fick jag till det! Och tack! Galet fin är den, är mäkta impad!
Ligger lite fler bilder i paketöppnartråden nu!![]()
Hundra spänn för att få läsa Ingemars tankarEn helt OT sak: Har ni mikrober någon favorit sport-bild ?
Min är denna, och varför ??
Jo, för mig finns det så mycket respekt, glädje och ömsesidig beundran i detta av camera obscura, fångade ögonblick.
![]()
Vafalls !!!Hundra spänn för att få läsa Ingemars tankar.
Är det Long Island Watch? Läste att den skulle vara ett bättre alternativ till 5 Sports för de som vill ha en uppgraderad SKX.Både mikro och affordable![]()
Vem är tjejen? Mvh, Sport är min akilleshälEn helt OT sak: Har ni mikrober någon favorit sport-bild ?
Min är denna, och varför ??
Jo, för mig finns det så mycket respekt, glädje och ömsesidig beundran i detta av camera obscura, fångade ögonblick.
![]()
Ja i dom lugnaste vatten.....Vafalls !!!![]()