• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bara jag som varit utan internet i x antal timmar? Både luren och Wi-Fi verkar ha varit ordentligt strul med Telia här uppe iallafall
F7EE70E2-1BCD-455A-ADA7-A7AFD054E040.jpeg

771CF167-F8B7-455D-8876-E8FFF38F1112.jpeg

Bjuder på två oskarpa bilder från dagens cykling

Bra jävla skägg! Saknar du det inte? :D
Njae, det var överallt. Och mat överallt :D:D Detta var för ca2.5 år sedan. Rakade av det helt sen har det varit på god väg igen ett par gånger. Men brukar ta ett slagsmål med maskinen sen låta det växa igen. Så för en vecka sedan var det halvvägs innan jag trimmade ner det. Så nu är det kort :) Har ett gäng jag spelar Call of Duty med på ps4. Kommer från olika delar av Sverige och skulle ha en GTG. Vi gjorde det till en grej så vi såg förj*ävliga ut allihop när vi träffades :D fruarna var gladast :D

Njae, det var överallt. Och mat överallt :D:D Detta var för ca2.5 år sedan. Rakade av det helt sen har det varit på god väg igen ett par gånger. Men brukar ta ett slagsmål med maskinen sen låta det växa igen. Så för en vecka sedan var det halvvägs innan jag trimmade ner det. Så nu är det kort :) Har ett gäng jag spelar Call of Duty med på ps4. Kommer från olika delar av Sverige och skulle ha en GTG. Vi gjorde det till en grej så vi såg förj*ävliga ut allihop när vi träffades :D fruarna var gladast :D
Fruarna brukar uppskatta det. Min var väldigt glad när jag lär skägget växa under hela min föräldraledighet på åtta månader... :rolleyes::D

Haha, har aldrig haft sådär långt skägg men nog fan sätter det sig skit lite överallt ändå men brukar kännas rätt tomt när man inte har något att ta i!

Kul grej och kan tänka mig att fruarna var överlyckliga! :D

Fruarna brukar uppskatta det. Min var väldigt glad när jag lär skägget växa under hela min föräldraledighet på åtta månader... :rolleyes::D
Kan tänka mig det. En av killarna bor i Rättvik. Äger Blanks Glas & Ram. Var sjukt nöjd med sitt långa skägg då folk inte kände igen honom så han kunde vara lite inkognito :D men hans käring skällde som fan på mig och sa att det var mitt fel och att hon hatade skägg :p men han lät verkligen allt bara växa fritt, ansade bara mustaschen. Tänk "lodis" :D

Haha, har aldrig haft sådär långt skägg men nog fan sätter det sig skit lite överallt ändå men brukar kännas rätt tomt när man inte har något att ta i!

Kul grej och kan tänka mig att fruarna var överlyckliga! :D
Ja det förändrar ju utseendet helt med. Jag får inte vara helt utan skägg, och helst inte ha för mkt o_O Min fru började på fullt allvar gråta när jag rakade av det helt sist :D Så nu blir det en del kvar ändå :)

Ja det förändrar ju utseendet helt med. Jag får inte vara helt utan skägg, och helst inte ha för mkt o_O Min fru började på fullt allvar gråta när jag rakade av det helt sist :D Så nu blir det en del kvar ändå :)
Ja det gör det verkligen. Haha det måste varit rätt jobbig men då vet du vad du inte ska göra iaf ;)

Kan tänka mig det. En av killarna bor i Rättvik. Äger Blanks Glas & Ram. Var sjukt nöjd med sitt långa skägg då folk inte kände igen honom så han kunde vara lite inkognito :D men hans käring skällde som fan på mig och sa att det var mitt fel och att hon hatade skägg :p men han lät verkligen allt bara växa fritt, ansade bara mustaschen. Tänk "lodis" :D
Det var så jag gjorde också, helt vildvuxet (inklusive frisyren), haha. :D Kan tänka mig att du inte var så poppis då. :p Smidigt sätt att inte bli igenkänd ju, smart.

Jag vet inte varför jag trodde att du hade skrivit det där inlägget till mig. :bag:
Nej ibland blir det så när det är text :) du citerade honom innan, kanske därför :) blivit en del OT här med nu :bag: sorry folks.
Riktigt nice ju :). Vi får lösa en klock-date när coronamöget har lagt sig. Ska göra det enkelt att gissa, orten börjar på O och slutar på sby :D.
Tänk BRIO.
Åh fan! Där känner jag med folk :p Fruns syster bor där ;)

Tillbaka
Topp