Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma i Blekinge och på västkusten vad jag vet så nog rikstäckandeBara jag som varit utan internet i x antal timmar? Både luren och Wi-Fi verkar ha varit ordentligt strul med Telia här uppe iallafall
![]()
![]()
Bjuder på två oskarpa bilder från dagens cykling
Maffigt skägg! Kul med så många selfies nu ocksåJag bjuder på en bild innan jag tröttnade på skägget![]()
![]()
Jag är helpå. Vi tar i mitten av Sverige, Norra SkåneJäkligt kaxigt skägg!Fan, vi måste verkligen styra upp en GTG när den här skiten är över, hade varit så grymt kul att träffa er!
Bra jävla skägg! Saknar du det inte?Jag bjuder på en bild innan jag tröttnade på skägget![]()
![]()
Låter bra för min del, är nära och bra.Jag är helpå. Vi tar i mitten av Sverige, Norra Skåne.
Haha, username checks out!Kul grej. Go kväll
![]()
Vad är detta?En sådan underbart udda fågel.![]()
Njae, det var överallt. Och mat överalltBra jävla skägg! Saknar du det inte?![]()
Fruarna brukar uppskatta det. Min var väldigt glad när jag lär skägget växa under hela min föräldraledighet på åtta månader...Njae, det var överallt. Och mat överalltDetta var för ca2.5 år sedan. Rakade av det helt sen har det varit på god väg igen ett par gånger. Men brukar ta ett slagsmål med maskinen sen låta det växa igen. Så för en vecka sedan var det halvvägs innan jag trimmade ner det. Så nu är det kort
Har ett gäng jag spelar Call of Duty med på ps4. Kommer från olika delar av Sverige och skulle ha en GTG. Vi gjorde det till en grej så vi såg förj*ävliga ut allihop när vi träffades
fruarna var gladast
![]()
En Red Star Traveller Automatic (Seagull-urverk)Vad är detta?
Roffe Ruff!?Kan väl bjuda på denna ,risken finns att jag skrämmer någon om jag drar ner.
![]()
Kan tänka mig det. En av killarna bor i Rättvik. Äger Blanks Glas & Ram. Var sjukt nöjd med sitt långa skägg då folk inte kände igen honom så han kunde vara lite inkognitoFruarna brukar uppskatta det. Min var väldigt glad när jag lär skägget växa under hela min föräldraledighet på åtta månader...![]()
Ja det förändrar ju utseendet helt med. Jag får inte vara helt utan skägg, och helst inte ha för mktHaha, har aldrig haft sådär långt skägg men nog fan sätter det sig skit lite överallt ändå men brukar kännas rätt tomt när man inte har något att ta i!
Kul grej och kan tänka mig att fruarna var överlyckliga!![]()
Varför tror du jag hittat hit![]()
Känns som att det är skäggrekord i den här tråden![]()
Perfekt! 3mil från mig om jag gissar rätt på var du borJag är helpå. Vi tar i mitten av Sverige, Norra Skåne.
Ja det gör det verkligen. Haha det måste varit rätt jobbig men då vet du vad du inte ska göra iafJa det förändrar ju utseendet helt med. Jag får inte vara helt utan skägg, och helst inte ha för mktMin fru började på fullt allvar gråta när jag rakade av det helt sist
Så nu blir det en del kvar ändå
![]()
Det var så jag gjorde också, helt vildvuxet (inklusive frisyren), haha.Kan tänka mig det. En av killarna bor i Rättvik. Äger Blanks Glas & Ram. Var sjukt nöjd med sitt långa skägg då folk inte kände igen honom så han kunde vara lite inkognitomen hans käring skällde som fan på mig och sa att det var mitt fel och att hon hatade skägg
men han lät verkligen allt bara växa fritt, ansade bara mustaschen. Tänk "lodis"
![]()
Du behöver inte gissa, tror att rätt många här vet att jag bor i Halmstad. Har ju faktiskt träffat några härifrån.Perfekt! 3mil från mig om jag gissar rätt på var du bor![]()
Cool! Vad är det för en pjäs?En sådan underbart udda fågel.![]()
Haha! Det vet jag, jag tänkte på @Nilas från norra SkåneDu behöver inte gissa, tror att rätt många här vet att jag bor i Halmstad. Har ju faktiskt träffat några härifrån.![]()
Jag vet inte varför jag trodde att du hade skrivit det där inlägget till mig.Haha! Det vet jag, jag tänkte på @Nilas från norra Skåne![]()
Riktigt nice juPerfekt! 3mil från mig om jag gissar rätt på var du bor![]()
Trodde du tidsräknade före och efter mitellan![]()
Ett par år sedan![]()
Nej ibland blir det så när det är textJag vet inte varför jag trodde att du hade skrivit det där inlägget till mig.![]()
Åh fan! Där känner jag med folkRiktigt nice ju. Vi får lösa en klock-date när coronamöget har lagt sig. Ska göra det enkelt att gissa, orten börjar på O och slutar på sby
.
Tänk BRIO.