Acos
Guld
Bättre sent än aldrig men trodde alla här i norr hade koll på att grilla kan man göra året runt så länge man äger en spadeGrillpremiär 2020 i norr!
Vet att det är sent men snön ligger fortfarande kvar...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre sent än aldrig men trodde alla här i norr hade koll på att grilla kan man göra året runt så länge man äger en spadeGrillpremiär 2020 i norr!
Vet att det är sent men snön ligger fortfarande kvar...
![]()
Tack man! Stenhård bild här och på insta medHärligt, välkommen tillbaka!Körde också G-shock idag i form av en Mudmaster. Bild efter att jag och sparven varit i skogen.
![]()
Rätt resonerat!Bättre sent än aldrig men trodde alla här i norr hade koll på att grilla kan man göra året runt så länge man äger en spade![]()
Tack!Tack man! Stenhård bild här och på insta medmumastern passar verkligen i skog och dal!
Såg filmen Rovdjuret igår, den senaste. Där var det mudman för hela slanten. Den ser ju grym ut på en vältränad rymdvarelsedödande supersoldat. Men på mina medelålders otränade Spagethi armar...Härligt, välkommen tillbaka!Körde också G-shock idag i form av en Mudmaster. Bild efter att jag och sparven varit i skogen.
![]()
Vad är det för något?Oslagbart pris för gps smartwatch. Rätt ok faktiskt, slog min gamla garmin på allt, visst inte top top i jämföelse med dom bästa men 890kr..
![]()
Hahaha! Dagens garv, tackSåg filmen Rovdjuret igår, den senaste. Där var det mudman för hela slanten. Den ser ju grym ut på en vältränad rymdvarelsedödande supersoldat. Men på mina medelålders otränade Spagethi armar...![]()
Mudmaster ska det vara, tror de är typ 56mm..Hahaha! Dagens garv, tackJa hur ligger måtten på dom egentligen?
Är inte mycket bättre på mina nästan medelålders nudelarmar men man kan väl i alla fall få känna sig macho ibland?Såg filmen Rovdjuret igår, den senaste. Där var det mudman för hela slanten. Den ser ju grym ut på en vältränad rymdvarelsedödande supersoldat. Men på mina medelålders otränade Spagethi armar...![]()
Vad är det ljusblå som blicken dras mot på nedre raden? Visarna hamnade lite olyckligt...Bra variation av klockor.Själv har man ju fastnat i ett läge där nästan alla påminner om varandra på något vis. Brist på variation säger vissa (min fru) eller ett tema påstår andra (jag). Men en Malm Catalina hade varit najs...
![]()
Borealis, modell okänd.Vad är det ljusblå som blicken dras mot på nedre raden? Visarna hamnade lite olyckligt...
Tackar!Borealis, modell okänd.![]()
Borealis EstorilTackar!
![]()
Sitter på sjukhuset och väntar på att få ta röntgenbild.
-Move over 4 a damage case !!!
Trevlig fredag & helg allihopa![]()
Har inte gått med i Facebook eller Instagram. Tycker ändå att det är kul att se vilka jag pratar med!Härligt, välkommen tillbaka!Körde också G-
idag i form av en Mudmaster. Bild efter att jag och sparven varit i skogen.
![]()
Kan väl bjuda på denna ,risken finns att jag skrämmer någon om jag drar ner.Har inte gått med i Facebook eller Instagram. Tycker ändå att det är kul att se vilka jag pratar med!
Lägg gärna upp En ”nakenbild” på vem ni är!
Här är min!
Klockan Squale Micro LE!![]()
Edit: Tror jag sett @Lindellc skägg tidigare!
Underbar!Kan väl bjuda på denna ,risken finns att jag skrämmer någon om jag drar ner.
![]()
Min sambo hade velat ha en sådan sen de kom, mest på grund av det estetiska och att den var lite annorlunda. Den var dock lite väl dyr att köpa ny, men när den dök upp här på KS så högg vi direkt till det facila priset av 525 kronor. Tack igen @Plums82 , den används ofta och fungera bra som konversationsstartare.Har kollat mycket på märkliga klockor på sistone. Det mesta som är konstigt måste ju av förklarliga skäl kosta skjortan iochmed att väldigt få är intresserade.
Men räddningen för en fattig (nåja) knegare har visat sig vara Kickstarter. En av dom mest innovativa kreationerna som lanserades genom Kickstarter är Eone's Bradley watch. En klocka för blinda.
![]()
Tiden visas genom att två stålkulor i varsitt spår roterar runt urtavlan och runt utsidan av boetten. Den blinde kan lätt läsa av tiden genom att känna var kulorna befinner sig.
Det hela drivs med hjälp av magnetism och ett quartzverk av för mig okänt fabrikat.
Själva idén känns väldigt fräsch och genomförandet ser iallafall bra ut på bild.
Dom är inte särskilt dyra heller. Typ 4500 om man vill ha en i titan. Finns även en del begagnat att hitta.
Tillverkas i en rad olika utföranden men med samma princip vad gäller hur tiden visas.
Finns det någon Bradley här på KS?
Vore intressant att få lite info om hur den är att leva med. För den som har ett jobb där det inte ser så snyggt ut att titta på klockan i tid och otid kanske det här är den perfekta rovan... Eller för någon som mig som gillar annorlunda formspråk.
Bobo
Ja då kör jag på denna då.Kan väl bjuda på denna ,risken finns att jag skrämmer någon om jag drar ner.
![]()
Ahh!Jag bjuder på en bild innan jag tröttnade på skägget![]()
![]()
Hahaha! "Be careful what you wish for"Ahh!
Är det du!!
Här får jag vatten på min kvarn att det är kul att se medlemmar ”nakna”!
Jäkligt kaxigt skägg!Jag bjuder på en bild innan jag tröttnade på skägget![]()
![]()
Tror att det får bli en sån till påsk.Min sambo hade velat ha en sådan sen de kom, mest på grund av det estetiska och att den var lite annorlunda. Den var dock lite väl dyr att köpa ny, men när den dök upp här på KS så högg vi direkt till det facila priset av 525 kronor. Tack igen @Plums82 , den används ofta och fungera bra som konversationsstartare.
![]()
Du har så rätt såRätt resonerat!
Ändock en tjusning att starta upp en ny säsong, istället för att köra året runt.![]()
Ja det hade verkligen varit kul. Det är riktigt kul att vi ändå är så blandade människor härJäkligt kaxigt skägg!Fan, vi måste verkligen styra upp en GTG när den här skiten är över, hade varit så grymt kul att träffa er!